ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو

نگاهی نزدیک به ساعت هوشمند Time Steel پبل

همانطوری که کمی قبل در دیجیاتو نوشتیم امرور پبل نسخه ای فلزی از ساعت هوشمند Time خود با عنوان Time Steel را معرفی کرد. ضخامت این اسمارت واچ نسبت به نمونه ی معمولیش ۱ میلیمتر ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۸:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطوری که کمی قبل در دیجیاتو نوشتیم امرور پبل نسخه ای فلزی از ساعت هوشمند Time خود با عنوان Time Steel را معرفی کرد. ضخامت این اسمارت واچ نسبت به نمونه ی معمولیش ۱ میلیمتر افزایش یافته و همین امر سبب شده عمر باتری آن از ۷ به ۱۰ روز برسد.

همچنین پبل این امکان را نیز فراهم نموده تا توسعه دهندگان بتوانند بندهایی هوشمند با قابلیت های گوناگون را برای محصول مورد بحث بسازند. در ادامه ی مطلب از شما دعوت به عمل می آوریم تصاویری که نگاه نزدیکی به Time Steel دارند را مشاهده نمایید.

pebbletimesteel-1.0 pebbletimesteel-2.0 pebbletimesteel-3.0 pebbletimesteel-4.0 pebbletimesteel-6.0 pebbletimesteel-7.0 pebbletimesteel-9.0 pebbletimesteel-13.0 pebbletimesteel-14.0 pebbletimesteel-15.0 pebbletimesteel-16.0 pebbletimesteel-17.0 pebbletimesteel-19.0 pebbletimesteel-21.0.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • غلامرضا
    غلامرضا | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    باسلام تو چندماه گذشته ده پانزده مدل ساعت ودستبند هوشمندمعرفی شده نمیدانم این چه تبی است که همه شرکتها گریبان گیرشان شده وجود ساعت هوشمند تولید میکنند ایا بازار کشش این همه را دارد وکمپانی ها قادر خواهند بود اینهمه را که اکثرا گران قیمت هم هستند بفروشند ؟

  • TROOL
    TROOL | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    عمر باترىش فقط خوبه

  • کیپ کالم
    کیپ کالم | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    خیلی خوبه
    خداکنه ساعت های هوشمند با قیمت مناسب وارد ایران بشه

  • فـرزاد
    فـرزاد | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    چه بازاری درست شده تو اسمارت واچ !!!

  • مصطفی م
    مصطفی م | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    تا وقتى صفحه ش خاموشه خوشگله o.O
    مرسى از عمر باترى!

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    از همه ساعتا بدم میاد.
    همشون یا میشکنن یا دزدیده میشن یا گم میشن یا میافتن تو آب. یا خراب میشن
    رفیقه نیمه راهن. همش بهت خیانت میکنن. نگاشون میکنم غمگین میشم. ای خدا.
    عشقمون یه طرفه بود. من دوست داشتم. تو بی وفا بودی.. برو. منم سراغت نمیام . اما هنوز دوستت دارم.. خوش باشی. چه هوشمند چه غیرهوشمند. عاشقش باش. دیگه خودکشی نکن. من خودمو میکشم. ساعت عزیزم.برو برای دیگران تیکتاک کن. هنوز صدات میاد...

    • مهدی
      مهدی | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

      یاخدا!!!!!!!!!!!

    • TROOL
      TROOL | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

      خوب میشی

  • زاخار
    زاخار | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    خسته شدم چرا هیشکی نیست!!!!

    • Siamak Gol
      Siamak Gol | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

      بیا نام و شهرت بازی کنیم.. حاضری؟
      آسون میگیریم
      .
      اسم
      فامیل
      شهر
      کشور
      میوه
      غذا
      حیوون
      اشیا
      .
      با چی شرو کنیم؟

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    هییییییی چه خوشگله ، عمر باطریش رو هم عالی کار کرده نسبت به نسل قبلی از 7 به 10 با 1 میل بزرگ شدن خب 1 میل دیگه اضافه میکرد میرسوندیش به 2 هفته دیگه ، فقط امیدوارم اون پین شارجرش در پایین مثل مال اجی زنگ نزنه

مطالب پیشنهادی