ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یوتوب پشتیبانی از ویدئوهای ۳۶۰ درجه را آغاز کرد

یوتوب اعلام کرد که اپلیکیشن اندروید این سرویس، حالا قادر به پشتیبانی از ویدئوهای ۳۶۰ درجه است. یوتوب با برخی از سازندگان این نوع از دوربین های ۳۶۰ درجه، نظیر Kodak، Bublcam و Giroptic همکاری داشته تا از عملکرد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

یوتوب اعلام کرد که اپلیکیشن اندروید این سرویس، حالا قادر به پشتیبانی از ویدئوهای ۳۶۰ درجه است. یوتوب با برخی از سازندگان این نوع از دوربین های ۳۶۰ درجه، نظیر Kodak، Bublcam و Giroptic همکاری داشته تا از عملکرد مطلوب سیستم پخش ویدئوها، اطمینان خاطر کسب کند.

در حال حاضرِ،‌ ویدئوهای ۳۶۰ درجه به همراه یک کد به یوتوب فرستاده می شوند تا به شکل صحیح نمایش داده شده و قابلیت ۳۶۰ درجه بودن خود را حفظ نمایند، اما گوگل امیدوار است که در آینده ی نزدیک، این کار به شکل اتوماتیک انجام شود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در اپلیکیشن اندروید یوتوب، کاربران می توانند به راحتی در هنگام تماشای ویدئوهای ۳۶۰ درجه، تلفن همراه یا تبلت خود را به جهت های مختلف گردانده و از زاویه های دیگری که دوربین های ۳۶۰ درجه فیلم را به ثبت رسانده اند نیز، آن را تماشا کنند. این قابلیت برای کاربران اندروید مهیا گشته و گوگل می گوید در تلاش است تا آن را به کاربران iOS نیز برساند.

Google

Google

مردم می توانند ویدئوهای شما را بر روی اپلیکیشن اندروید یوتوب تماشا کنند و به راحتی با چرخش موبایل یا تبلت خود،‌ به تماشای زوایای دیگری از فیلم تهیه شده توسط شما بپردازند. این قابلیت در خود یوتوب و با استفاده از مرورگر کروم نیز امکان پذیر است؛ در هنگام تماشای ویدئو، فلشی چهار جهته در قسمت بالا و سمت چپ تصویر مشاهده می شود که با کلیک بر روی هر جهت، قادر به تماشای زاویه مورد نظر خود می شوید. ما در تلاش هستیم تا هر چه زودتر این امکان را به اپلیکیشن آیفون و آیپد نیز اضافه کنیم. 

گوگل در سال جاری، تلاش کرده تا یوتوب را ارتقا داده و آن را سودآورتر کند؛ ماه گذشته بود که خبر از رونمایی سرویس مخصوص کودکان را برایتان منتشر کردیم،‌ حال هم شاهد پشتیبانی از ویدئو های ۳۶۰ درجه هستیم. باید منتظر ماند و دید اقدام بعدی گوگل برای ایجاد رشد بیشتر یوتوب چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی