ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا سامسونگ در سال ۲۰۱۵ دوباره بر فراز قله فروش جهانی قرار خواهد گرفت؟

در سال ۲۰۱۴ و همزمان با عرضه ناموفق گلکسی اس ۵، بیشتر پیشبینی ها از سقوط آمار مربوط به فروش و سودآوری این شرکت خبر می دادند. زمانی که در انتهای سال گذشته، شرکت کره ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

در سال ۲۰۱۴ و همزمان با عرضه ناموفق گلکسی اس ۵، بیشتر پیشبینی ها از سقوط آمار مربوط به فروش و سودآوری این شرکت خبر می دادند. زمانی که در انتهای سال گذشته، شرکت کره ای گزارش مالی نه چندان جالب خود در مقایسه با سال گذشته اش را ارائه کرد، این پیشبینی ها بیشتر از گذشته قوت یافتند.

اعتقادها بر این بود که سامسونگ، پیشتر به نقطه ی اوج خود دست یافته و حالا زمانش رسیده تا میدان را به سایر تولیدکنندگان ریز و درشت غربی و شرقی واگذار نماید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

دو ماه و چند روز از سال ۲۰۱۵ گذشت و در دهم مارس و حاشیه نمایشگاه MWC، گلکسی اس ۶ به همراه اس ۶ Edge معرفی شدند؛ به نظر می رسد کاربران و طرفداران این برند، از این دو پرچمدار به خوبی استقبال نموده، نیاز و خواسته های چندساله ی خود را در این دو موبایل یافته اند.

سامسونگ در سال جاری تمام تلاشش را به کار گرفته تا محصولاتی با طراحی بهتر را به بازارها عرضه کند و تجربه تلخ گلکسی اس ۵ را نیز به دست فراموشی سپارد.

آنچنان که برآورد می شود، استقبال از کهکشانی های جدید بسیار بالا خواهد بود تا جایی که خبر از ۲۰ میلیون پیش سفارش برای آنها به گوش می رسد. (۱۵ میلیون نسخه معمولی و ۵ میلیون Edge) از طرف دیگر گمانه زنی می شود که شرکت کره ای ۵۵ میلیون دستگاه از هر دو موبایل جدید را در سال ۲۰۱۵ به فروش خواهد رساند.

اما در گزارش جدیدی که از سوی Digitimes منتشر گشته، اینچنین به نظر می رسد که این شرکت در سال جاری میلادی، دوباره به عنوان سابق خود، یعنی بزرگ ترین فروشنده موبایل جهان برخواهد گشت. گمان می رود که شرکت مورد بحث قادر شود تا در سال ۲۰۱۵، به مجموع فروش ۳۳۰ میلیون موبایل دست یابد؛ از طرف دیگر در این گزارش، اپل با ۲۳۰ میلیون آیفون در جایگاه دوم قرار دارد. در مقام سوم نیز شرکت چینی لنوو (با توجه به آمار فروش موتورولا، که حالا متعلق به لنوو است) با ۸۵ میلیون موبایل در جایگاه سوم خواهد ایستاد. گفته شده که شرکت کره ای ال جی نیز با ۶۷ میلیون موبایل جایگاه چهارم را از آن خود خواهد نمود و در نهایت هوآوی با فروش ۶۵ میلیونی خود در جایگاه پنجم قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۶ فروردین ۱۳۹۴

    هر دو محصول عالی هستن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی