ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش تبلت نکسوس ۷ در فروشگاه آنلاین گوگل متوقف شد

گویا عمر نکسوس ۷ نیز به پایان رسیده است؛ اگر به فروشگاه آنلاین گوگل سری بزنید، دیگر این تبلت خوش قیمت، سبک و پر طرفدار را در میان محصولات این کمپانی نخواهید دید. گوگل برای ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

گویا عمر نکسوس ۷ نیز به پایان رسیده است؛ اگر به فروشگاه آنلاین گوگل سری بزنید، دیگر این تبلت خوش قیمت، سبک و پر طرفدار را در میان محصولات این کمپانی نخواهید دید. گوگل برای بروز رسانی این تبلت (نسخه اصلی و نسخه دوم) به نسخه ۵.۰ اندروید با مشکلاتی مواجه جدی مواجه گشته و حال گویا به جای حل ماجرا، تصمیم به پاک کردن صورت مساله گرفته است.

برخی از کاربرانی که پیشتر تلاش کرده بودند آپدیت رسمی گوگل را برای نکسوس ۷ دریافت و نصب نمایند، در طول پروسه بروز رسانی، با «بریک» شدن یا همان از کار افتادن کلی تبلت مواجه گشته اند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تبلت نکسوس ۷ در ابتدای راه، با اندروید ۴.۱ پا به عرصه ی وجود گذاشت و تا به حال ۱۰ بار از سوی گوگل بروز رسانی شده است.

نسل اول تبلت مورد بحث از نمایشگری ۷ اینچ، رزولوشن تصویر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۱۶ پیکسل در هر اینچ بهره می برد. نکسوس ۷ با یک پردازنده چهار هسته ای NVIDIA Tegra 3 با کلاک ۱.۳، یک گیگابایت رم و همچنین ۸ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین ۱.۲ مگاپیکسل در جلو دستگاه به همراه باتری قدرتمند ۴۳۲۵ میلی آمپر به بازار عرضه گشت.

نسل دوم این محصول همچنان با یک نمایشگر ۷ اینچی به بازار عرضه شد اما رزولوشن آن به ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل افزایش یافت که تراکم پیکسلی ۳۲۳ پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می آورد. نسل جدیدتر این تبلت از چیپست Snapdragon S4 Pro بهره می برد که این چیپست مجتمع از یک پردازنده ی چهار هسته ای با کلاک ۱.۵ گیگاهرتز و همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 320 و ۲ گیگابایت رم بهره می برد. برای خرید نسل دوم البته این بار دو انتخاب ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی در پیش روی خود داشتید؛ از سوی دیگر یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز به پشت دستگاه اضافه گشته بود و دوربین جلو نیز همانند سابق ۱.۲ مگاپیکسل باقی ماند در حالی که باتری نکسوس ۷ نسل دوم، با کاهش رو به رو شده و به ۳۹۵۰ میلی آمپر رسید.

اگر هنوز هم تمایل به خرید این تبلت دارید، بهتر است تا قبل از اینکه موجودی برخی فروشگاه های آنلاین به پایان برسد، دست به کار شوید؛ هر چند بهتر است در حال حاضر اقدامی در خصوص بروز رسانی آن به اندروید آب نبات چوبی انجام ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • peyman
    peyman | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    من یک سالو نیمه این تبلت رو دارم فوق العاده خوبه و هنگ نداره واقعا راضیم ازش

  • ali
    ali | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    کلا فک کنم یه موردم یافت نمیشه گوشی یا تبلت بعد از آپدیت دچار باگ یا ضعفی نشن!الانم چند روزه آپدیت لالیپاپ اومده برام اما عمرا آپدیت نمیکنم.عمرا :)

  • هادی
    هادی | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    دعوا نکنید،
    الان هم نکسوس 4 و هم نکسوس 7 2013 من به 5.1 آپدیت شدند، نه بریکی بود و نه مشکلی، تازه دوربینش درست شده، مصرف باطری هم حس میکنم یکمی بهتر شده باشه.
    تا یکسال دیگه هم آپدیت میاد براش، غصه شو نخورید.

  • توسعه دهنده (اميد) 
    توسعه دهنده (اميد)  | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    من پارسال خریدمش، واقعا عالیه هنوزم راضیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی