ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

انتشار اطلاعات تازه از پرچمدار جهانی سونی

اوایل همین ماه که تلفن هوشمند اکسپریا Z4 سونی رونمایی شد، شرکت سازنده اعلام کرد که این محصول صرفا در بازارهای ژاپن عرضه می شود و تقریبا در همان زمان، شایعات دیگری قوت گرفت که ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اوایل همین ماه که تلفن هوشمند اکسپریا Z4 سونی رونمایی شد، شرکت سازنده اعلام کرد که این محصول صرفا در بازارهای ژاپن عرضه می شود و تقریبا در همان زمان، شایعات دیگری قوت گرفت که نشان می داد سونی در نظر دارد یک موبایل دیگر را نیز برای باقی دنیا بسازد.

از این رو، انتظار می رود که این شرکت پرچمدار تازه خود را تا پایان ماه آینده میلادی معرفی نماید. امروز اما، به دنبال لو رفتن اطلاعاتی تازه، نام، مشخصات طراحی و دیگر امکانات این محصول مشخص شده است که در ادامه توجه شما را به آنها جلب می کنیم. با دیجیاتو همراه باشید.

طرح شماتیک این دستگاه که ظاهرا اکسپریا P2 نام دارد روی یک سایت چینی منتشر شده و ظاهری کاملا متفاوتی را نسبت به مدل های قبلی خانواده اکسپریا نشان می دهد.

نمایشگر TRILUMINOS این دستگاه از نوع 5.2 اینچی است که رزلوشنی برابر با 1080 در 1920 پیکسل دارد و یک چیپست 64 بیتی هشت هسته ای اسنپدراگون 810 نیز برای آن در نظر گرفته شه.

3 گیگابایت رم، در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز امکانات ذخیره سازی این تلفن  هوشمند را تشکیل می دهند. به علاوه، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی این موبایل مجهز به یک لنز 25 میلیمتری F2 G OSS است که قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K را دارد.

دوربین جلویی این موبایل 5.1 مگاپیکسلی است و یک باتری 4240 میلی آمپر ساعتی هم برای آن در نظر گرفته شده. قطر بدنه دستگاه در باریک ترین قسمت ها به 8.9 میلیمتر می رسد و در ضخیم تر بخش ها نیز از 10.9 میلیمتر تجاوز نمی کند.

آیا این همان پرچمداری است که سونی در نظر دارد به دنیا عرضه کند؟ یک مساله در رابطه با این پرچمدار روشن است و آن اینکه، عمر باتری این مدل حتی از تلفن هوشمند موتورلا دروید توربو با باتری 3900 میلی آمپر ساعتی اش هم بیشتر است. و در آخر اینکه، اگر قرار باشد این محصول تا ماه می وارد بازار گردد احتمالا در روزهای آتی شاهد لو رفتن اطلاعات و تصاویر بیشتری از آن خواهیم بود.

Specs-for-the-device Schematics-for-the-Sony-Xperia-P2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • only android
    only android | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    این که اکسپریا پی خودمونه

  • Payam
    Payam | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    باتريش خيلي خوب خواهد بود اگه راست باشه..عين اينه كه يه پاور بنك گرفتي كه ال سي دي داره... ولي چيز خاصي نسبت به بقيه پرچمدادارا نداره با اينكه داره از همه ديرتر معرفي ميشه....همون اسنپ ٨١٠،همون ال سي دي،دوربين...

  • تایسون
    تایسون | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    با مزه بود!!
    فون آرنا دست از این شایعه پراکنیا مسخره برنمیداره. فقطم برا سونی انقد چونه میزنه که یه چیزی لو بده!
    آخه سونی میاد از ضخامت 6.9 عقبگرد کنه رو 9 میلی متر؟!!!
    سنسور 12 مگاپیکسلی؟!!
    البته از اسمش خوشم اومد ولی آخه کی این چيزارو باور میکنه

  • Moazez
    Moazez | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    همه چیزش عالیه. ولی این نیست

  • viero
    viero | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    واي طراحيش عاليه! اينم عكس P2 در كنار Z4
    باتري رو ببين ٤٢٤٠ ميلي آمپر ساعت! يعني اگه اين باشه سوني كاري كرده كارستون!!!
    چقد گوشي هاي خوشگلي بودن پرچمداراي امسال از iPhone 6 شروع شد بعد هم خانواده S6 و M9 و حالا هم P2

  • میراندا
    میراندا | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    خیلی زیباست . امیدوارم این باشه .

    البته عکس که گزاشتم .

    خوشتون اومد لایک بزنید .

    • میراندا
      میراندا | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

      اگر هم مثل Xperia P باشه .

    • ★Saeed ★saye
      ★Saeed ★saye | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

      اون بالایی که دروبینش وسطه!

  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    یکم اطلاعاتش بو داره، مثلا اینقدر اختلاف تو نازکترین قسمت و ضخیم ترین قسمت خیلی عجیبه، اونم با توجه به طرحی که ازش کشیده شده، که مشابه Xperia P هست که یه طرح یک دست و ساده و یکنواختی داره.
    بعدش 11 میل، برای یه پرچمدار خیلیه، حالا حتی اگر یه قسمت کوچیکش هم باشه. از اونجایی که همه چیزش هم ایده آله، از جمله باطریش، به نظرم امکان fake بودنش زیاده، سونی هم دلیلی نداره برگرده سراغ سری P، فقط باید یه سر و دستی به ظاهر سری Z بکشه، نه اینکه چند پله برگرده عقب و بره سراغ طراحی 4 سال قبل خودش...

    • Envy
      Envy | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

      اصلا من انتظار نداشتم دیجی با اون حرفه ای گریش همچین خبرهای فیک و زردی رو منتشر کنه خداییش اگه ادم یکم عقل داشته باشه میفهمه مشخصاتش چقدر من دراوردیه حتی یک بچه دبستانی هم اینو میفهمه نمی دونم چرا دیجی بعضی مواقع بدون فکر همچین خبر های کذبی رو پوشش میده بجاش چندتا خبر از ویندوز فون و لینوکس نسخه جدید بزار !!!

  • halflife
    halflife | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    سونی موبایل اگه دنبال تصاحب سهم بیشتری از بازاره پرسود تلفن های هوشمنده بایستی یه تکون اساسی به زبون طراحی موبایل هاش بده، و الا همچنان شاهد یکه تازی سایر برندها میمونه.

  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    پس یه چیز عالیه ، سونی به همراه نوکیا خودش جنگ مکاپیکسل رو شروع کرده و الان اومده کمش کرده احتمالا این دوربینش انقد عالی هست که بشه بخاطرش از خیلی چیزا گذشت ، سخت افزاروطراحیش اگر اینشکلی باشه یعنی بازسازی دوباره ، سونی میدونم عالی هستی نزار کسی بهت شک کنه

  • bahram
    bahram | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    بنظر من نه طراحیش به کلاس سونی میخوره نه مشخصات دوربین و باتری

مطالب پیشنهادی