ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

گلکسی S6 Edge بهترین دوربین را در میان موبایل های هوشمند دارد

قبلا در بررسی گلکسی اس ۶ اشاره کرده بودیم که دوربین موبایل های جدید سامسونگ، عالی هستند. حال کمپانی فرانسوی DxOMark که در زمینه ساخت نرم افزارهای پردازش تصویر مهارت داشته و لنز و دوربین های ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

قبلا در بررسی گلکسی اس ۶ اشاره کرده بودیم که دوربین موبایل های جدید سامسونگ، عالی هستند. حال کمپانی فرانسوی DxOMark که در زمینه ساخت نرم افزارهای پردازش تصویر مهارت داشته و لنز و دوربین های مختلف را نیز مورد بررسی قرار می دهد، پس از بررسی دوربین گلکسی اس ۶ Edge، آن را به عنوان بهترین دوربین در میان موبایل های هوشمند مشخص نموده.

نکته جالب تر اینکه حالا سامسونگ دو رتبه اول را در اختیار دارد؛ جدا از گلکسی اس ۶ اج، گلکسی نوت ۴ نیز در رتبه دوم در میان موبایل های بررسی شده توسط این کمپانی قرار داده شده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

DxOMark دوربین ها را به شکل بسیار سخت گیرانه ای مورد آزمایش قرار می دهد. لیست این آزمایش ها شامل نویز، اکسپوژر و فوکوس خودکار در حالت تصویر و فیلم برداری است.

وب سایت مذکور به گلکسی اس ۶ اج از ۱۰۰، امتیاز ۸۶ را می دهد. این در حالی است که مقام دوم به گلکسی نوت ۴ رسیده که به امتیاز ۸۳ دست یافته؛ موبایل های گلکسی اس ۵، اکسپریا Z2 و Z3 با ثبت امتیاز ۷۹، همگی در مقام پنجم جای گرفته اند و در این میان، نکسوس ۶ با ۷۸ امتیاز در جایگاه هشتم ایستاده. لازم به ذکر است که جدیدترین موبایل های اپل به نام آیفون ۶ و ۶ پلاس نیز در جایگاه های سوم و چهارم قرار دارند.

امتیار ۸۶ توسط اس ۶ اج، میانگین امتیاز ۸۸ برای تصویربرداری و ۸۴ برای فیلم برداری است. در خصوص عکاسی، موبایل مورد بحث به این دلیل امتیازهایی را از دست داده که در محیط های کم نور، نویز تصاویر ثبت شده زیاد بوده اند. از سوی دیگر ترکیب فلاش دو رنگ این موبایل باعث می گردد تا عکس ها، لایه ای زرد/سبز رنگ به خود گیرند.

اما در خصوص نکات مثبت، می توان گفت که دوربین GS6 Edge سرعت فکوس اتوماتیک بسیار بالایی داشته و بالانس نور سفید در همه حالت ها به خوبی رعایت می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • Ali
    Ali | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    گوشى جان آينده

  • مهدیار
    مهدیار | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    کی گفته دوربین سامسونگ از سونی بهتره؟!

    • Erfan_Moti
      Erfan_Moti | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

      عزیزم توی عکس محو شده پشت کاملا مشخصه اس6 خیلی خیلی طبیعی تر نشون داده تمام رنگ هارو
      این ضعف سونی هست که اینقدر موتور و تکنولوژی های پردازش تصویر بی ارزش ریخته تو گوشی تا سعی کنه کنتراست رنگ به وجود بیاره روی پنل های منسوخ LCD
      واقعا فک میکنی پر رنگ تر بودن بهتر بودنه؟؟؟؟

      • jahanjkb
        jahanjkb | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

        کاملا برعکس این مورد ب شدت تو دوربینایه سامی هستش من خودم طرفدار سامیم ولی تعصب ندارم واس همین تو دوربین سونیو بیشتر میپسندم

      • مهدیار
        مهدیار | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

        یعنی به نظر تو تواین عکس سامسونگ بهتره؟
        برات متاسفم.

  • BuBo
    BuBo | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    چرا این ورژن edge هم پردازنده ش قوی تر عمل میکنه هم دوربینش؟

  • javad.H
    javad.H | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    مگه S6 با S6 اج فرق داره؟؟؟

    • HO3EIN-1
      HO3EIN-1 | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

      نه جفتشون همه چیزشون عینه همه....
      هیچ فرقی هم ندارن به جز لبه های اج.

  • HO3EIN-1
    HO3EIN-1 | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    عه؟؟؟اپل سوم و چهارم؟؟
    حالا خوبه لنز همشون سونی هستاااا...
    خاک بر سر سونی با این سیاستاش لنز خمیده رو فروخت به اپل جای اینکه خودش استفاده کنه...

    • SKB
      SKB | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

      دوست عزیز اولا الان رقابت بین لومیا 1520 930 و گلکسی اس 6 هستش چون کیفیت جفتشون از ایفون و مخصوصا سونی بهتره ،
      دوما بهترین و با کیفیت ترین عکسا رو 1520 و 930 میگیرن و خیلی از اس 6 بهتره ،
      سوما کی میگه همشون از لنز سونی استفاده میکنم ؟
      مشاهده کنید مایکی و مخصوصا نوکیا از همون اول از لنزای شرکت ZEISS آلمان استفاده میکنه که باهمین لنز و فناوری دوربین همه رو شکست داده !
      تازشم تو سایت های دیگه هم هست که کی بهتر و باکیفیت تره .
      سامسونگ و آیفون و سونی باید 5 سال دیگه رو هم کار کنن تا به الان مایکی برسن البته تو بخش دوربین !!

  • Erfan_Moti
    Erfan_Moti | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    جالبه همشون از سنسور های سونی استفاده میکنن به جز اس5
    حالا سونی خودش کجاست؟؟؟
    اینجاست که باید تاسف خورد به حال سونی
    جالبتر این که سوتی بهترین لنز ها و اخرین دستاورد های خودش رو فقط خودش استفاده میکنه انحصارا...
    اگه این لنز های 20.7 رو میداد به بقیه چی میشدن واقعا!
    جایگاه اول و دوم هردو مال پرچمدار های سامی....
    این واقعا پرچمداره نه 90 درصد اهن اچ تی سی که هیچجا اسمی و افتخاری ازش نیست

    • HO3EIN-1
      HO3EIN-1 | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

      اچ تی سی که خیلی وقته از میدون به در شده.
      بعدشم کی گفته سونی آخرین فناوریاش انحصاریه؟؟؟
      اگه انحصاریه پس اون لنز خمیده ای که به اپل فروخت که توی آیفون 6 اس استفاده بشه چیه؟؟؟

      • سعید
        سعید | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

        جك نگو پسر!!!!

    • Javad
      Javad | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

      دوست عزیز فقط سنسور اس 6 ساخت سونی هست. کیفیت دوربین که فقط به سنسور نیست. از لنز دوربین بگیر تا ISP تا الگوریتم های پردازش تصویر تا اخرش میرسه به سنسور. همه این تاثیر دارن. هر کدوم از اینا بلنگه کیفیت تا حد زیادی میاد پایین.

      • Erfan_Moti
        Erfan_Moti | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

        بعله منم اینارو میدونم
        در ضمن سنسور سامسونگ و اپل نسل جدید ساخت سونی هست!
        و همشون هم بالای محصولات سونی هستن!

        • Javad
          Javad | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

          منظورم این بود که تو سیستم دوربین اس 6 فقط سنسور ساخت سونیه. بقیه قطعات اعم از لنز و isp و الگورتیم پردازش تصویر مال سونی نیستن

  • MeysaM
    MeysaM | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    من با grand اولی که تولید شده بود و دوربین 8 داشت عکسای خیلی خوبی میگرفتم که باورش برام سخت بود. دیگه اینا که پرچمدارند حتماً دوربیناشون خیلی خوب باید باشه.کلاً سامسونگ دوربینای خوبی داره.

  • pooya.m
    pooya.m | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    پس خود s6 کجاست؟

    • Erfan_Moti
      Erfan_Moti | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

      هنوز احتمالا تست نشده اما با هم هیچ فرقی ندارن در بحث دوربین
      اونم باید بیاد کنار همین نسخه اج

    • HO3EIN-1
      HO3EIN-1 | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

      دوست عزیز اس6 و اس 6 اج هیچ فرقی با هم ندارن به جز لبه های اس 6 اج به خاطر همین همه جا اج رو میگن.

  • Ramtinrfh
    Ramtinrfh | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    گلکسی اس 6 که واقعا امسال گل کاشت . ولی من منتظر g4 هستم .

  • كيومرث شيدى(ورژن امينم ٢!)
    كيومرث شيدى(ورژن امينم ٢!) | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    خب دوربيناى قطعا خوبى داره هرچند من خودم روونى كار با دوربين ايفون رو دوس دارم ولى خب دوربيناى سامى عالين

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی