اپل تائید کرد، ساعت این شرکت با دست های خالکوبی شده به مشکل بر می خورد
اپل طی یک به روز رسانی در اسناد راهنمای مرتبط به ساعت هوشمند خود مشکلی که طی هفته گذشته توسط بسیاری از کاربران این محصول گزارش شده بود، یعنی عدم کارکرد صحیح بر روی دست ...
اپل طی یک به روز رسانی در اسناد راهنمای مرتبط به ساعت هوشمند خود مشکلی که طی هفته گذشته توسط بسیاری از کاربران این محصول گزارش شده بود، یعنی عدم کارکرد صحیح بر روی دست هایی که خالکوبی دارند را تائید نموده است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
سنسور ضربان قلب اپل واچ، از طریق تاباندن نور سبز رنگ یا مادون قرمز به پوست دست کارش را به سرانجام می رساند، اما وجود خالکوبی بر روی این بخش از بدن افراد می تواند در روند مذکور اختلال ایجاد کرده و سبب گردد گجت مورد اشاره نتواند اطلاعات لازم جهت نمایش تعداد دفعات تپش قلب را نمایش دهد.
کمپانی ساکن کوپرتینو در اسنادی که پیش تر به آنها اشاره گشت آورده "تغییرات دائمی و یا موقت بر روی پوست، از جمله خالکوبی، می تواند بر عملکرد صحیح سنسور ضربان قلب اثرگذار باشد." این شرکت می افزاید "نوع جوهر، الگوی خالکوبی و رنگ بندی آن ممکن است نور تابیده شده توسط سنسور را بلوکه و در جمع آوری داده ها توسط آن مداخله نمایند."
البته توضیحات ارائه گشته توسط خود اپل در رابطه با مسئله یاد شده نیز تا حدی گنگ و نامشخص محسوب می شوند و شاید این موضوع ناشی از آن باشد که حتی کمپانی سازنده هم دقیقاً نمی داند و نمی تواند توضیح دهد که چه نوع خالکوبی هایی سبب می گردند تا گجت پوشیدنی اش به درستی عمل نکند.
طبق آنچه کاربران قبلاً اعلام کرده بودند خالکوبی با رنگ های تیره باعث اختلال بیشتری در کارایی اپل واچ گشته و البته همین افراد یادآوری می نمایند که در وضعیت مورد بحث تنها سنسور ضربان قلب با مشکل مواجه نیست، بلکه ساعت نمی تواند تماس خود با پوست بدن انسان را تشخیص داده و لذا اپ های مختلف آن تقاضای دریافت پسورد می کنند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اقای ادمین کلی وقت گذاشتم توضیح دادم واسه دوستان...لطفا تایید کن...!
در جواب خیل عظیم دوستان که پرسیدن : چن درصد مگه رو دستشون خالکوبی دارن ؟ به روش ایرانی جواب میدم : عزیزان خیلی درصد...جدی میگم خیلی درصد!
توضیح : من یکی از کشورهای شمال اروپا زندگی میکنم اتفاقا از روی تجربه عرض میکنم نه کیلویی کشور های شمالی و غرب اروپا و امریکا خیلی رو دستشون خالکوبی دارن... شاید از هر پنج نفر یکی حداقل با توجه به مشاهدات خودم میگمااا چون جزو فرهنگ شونه و درضمن خیلی درصد از همین ها که خالکوبی دستشونه عاشقان اپل هستن و مطمینن این واسه اپل یه معضل بد بخصوص در قسمت مارکتینگ اجتماعی محسوب میشه! درضمن هدف از شیوه ظنز نگارشی بنده توهین به عزیزان نیس بلکه توجیه دوستان درباره ابعاد بزرگ این مشکل است...
در جواب خیل عظیم دوستان که پرسیدن : چن درصد مگه رو دستشون خالکوبی دارن ؟ به روش ایرانی جواب میدم : عزیزان خیلی درصد...جدی میگم خیلی درصد!
توضیح : من یکی از کشورهای شمال اروپا زندگی میکنم اتفاقا از روی تجربه عرض میکنم نه کیلویی کشور های شمالی و غرب اروپا و امریکا خیلی رو دستشون خالکوبی دارن... شاید از هر پنج نفر یکی حداقل با توجه به مشاهدات خودم میگمااا چون جزو فرهنگ شونه و درضمن خیلی درصد از همین ها که خالکوبی دستشونه عاشقان اپل هستن و مطمینن این واسه اپل یه معضل بد بخصوص در قسمت مارکتینگ اجتماعی محسوب میشه. درضمن هدف از شیوه ظنز نگارشی بنده توهین به عزیزان نیس بلکه توجیه دوستان درباره ابعاد بزرگ این مشکل است...
آدم مگه دیوونست که بره خالکوبی کنه!
باهات موافقم بدجور. واقعاً همینطوره. برو اون خانمهایی که ابروهاشون را تاتو کردن ببین چقدر مشکل دارن باهاش. آخه آدم عاقل نمیره بدن خودش را تحت شکنجه و آزار و اذیت قرار بده که مثلاً خوشگل بشه. حالا کاش خوشگل می شد!!!!!
نه خالکوبی دارم نه تصمیم دارم بخرمش خخخخ
امیداورم حل بشه ...............
چه عجب بالاخره اپل یه مشکلی رو تایید کرد.
چند درصد خالکوبی کردن؟ چند درصد خالکوبیشون روی مچ دستشونه؟ چند درصد ازین کسایی که خالکوبی کردن روی مچ دستشون آیفون دارن؟ چند درصد اپل واچ رو میخرن؟!!!!
:D
و اینکه چند درصد اپلی ها باز این موضوع رو با سوال های الکی توجیح میکنن و نمی بینن :D
نسبت به احترامی که به خانواده ال جی دارم جوابتو میدم داداش. موقعی یه همچین چیزی برای من مهم میشه که من خالکوبی رو مچ دستم باشه که خداروشکر نیست. پس این موضوع برام مهم نیست و من یه نظر دادم فقط.
خوب دوست عزیز این خبر رو برای شما ننوشتن برای افرادی نوشتن که خالکوبی دارن ، من خودم روی دستم birth mark رو دارم / این رو براشون نوشتن که طرف به اشتباه نخره و مشکل پیدا کنه
منم نظر رو برای کسایی قرار دادم که متعصب هستن نسبت به برند خاص و دوس دارن اپل رو بد نشون بدن. اگه سامسونگ یا الجی یا هرشرکت دیگه بود بازم من این نظرو میدادم چون تعصب ندارم
لازم دونستم هرچند کوچیک تشکر کنم
مرسی دوست عزیز از درک و فهم شما :)
برام مهم نیس ساعت اپل به مشکل خورده
مهمه که بدونم بقیه هم به مشکل میخورن یا نه؟؟؟
فعلا که خبری از مشکلات بقیه نیومده
آخه مسئله اينه دوست من مگه بقيه ساعتهاى هوشمند فروشم كردند كه حالا برخى باهاشون به مشكل بخورند يا نه؟!!
اگر ميبينى اينجا حرف از مشكله چون فروش وجود داره دوست عزيز!
حالا مگه چن درصد کاربرا خالکوبی دارن؟
اصن به یه درصد رسیده؟
اصن سنسوری هست از رو خالکوبی کار کنه؟
بحث درصد نیست که اینجوری برآشفته شدید و در مقام دفاع بر اومدید وقتی خود شرکت هم این مشکل رو تائید کرده
مشکل هم نمیشه گفت ، یه چیزی بود که پیش بینی نشده بود !
در مقام دفاع تعصبی و تخریب بیخود برنیایم بهتره
برادر شما اشتباه متوجه شدی
من فقط سوال کردم.
فک نمیکنم سوال پرسیدن برابر با تعصبی بودن باشه
از اپل واچ هم بدم نمیاد اما قبلا هم گفتم پول نمیدم بابتش
لطفا اگر جواب سوالمو میدونی بده ولی اگه نمیدونی نیا همینجوری الکی برچسب متعصب بزن
حتما تعداد زیادی بودن که اپل همچین حرفی زده دوست عزیز، اگه کم بودن صداشو در نمیاورد طبق معمول!!
خارجی ها که بیشترشون رو دست و پاشون کلا نقاشی کشیدن!!
In September 2006, the Pew Research Center conducted a telephone survey that found that 36% of Americans ages 18–25, 40% of those 26–40 and 10% of those 41–64 had a tattoo.
منبع ویکی پدیا / تازه این ماله سال 2006 ممکنه خالکوبی داخل ایران خیلی زیاد نباشه اما داخل امریکا و اروپا بشدت زیاده ، مخصوصن امریکا
لینک خرابه دیوان
به خاطر اینکه لینک نزاشتم ، جدن فرق بین لینک و نوشته رو نمی دونی ؟؟؟
http://www.bing.com/search?q=how+many+people+have+tattoo&FORM=HDRSC1
اون منبعش ویکی پدیا بود ، این یکی جدیدتره ماله 2010
اولا درست صحبت کن
اون متن انگلیسی که نوشتی من فک کردم لینکه.
چون مفهومی نداره وقتی فارسی یه جمله رو مینویسی انگیلیسی شم بنویسی. واسه همین فک نکردم متن باشه. بعضی از لینکها تگ مطالب رو هم دارن واسه همین بازم فک کردم شاید لینک باشه. در ضمن چون نوشتی منبع ویکی پدیا باز فک کردم اون لینکه. هزار بار هم گفتم یه چیزی مینویسی لینک هم بذار که خدارو شکر الان گذاشتی.
به اعصابتم مسلط باش دادا.
در ثانی من میدونم تعداد تتو کننده ها زیاده. سوالم این بود که چند درصد کاربرای اپل واچ تتو دارن؟اونم از ناحیه مچ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوست خوبم ممنونم بابت جوابی که هیچ وقت به ایمیلم ندادی؛ موفق باشی.