ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: اپلیکیشن های برگزیده رژیم غذایی برای تبلت و موبایل

هر چند که تکنولوژی زندگی را بسیار آسان تر از گذشته کرده، اما همین آسانی بیش از حد پیامدهایی مثل کم تحرکی و چاقی را برای انسان های امروزی به همراه داشته است. برای درمان چاقی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

هر چند که تکنولوژی زندگی را بسیار آسان تر از گذشته کرده، اما همین آسانی بیش از حد پیامدهایی مثل کم تحرکی و چاقی را برای انسان های امروزی به همراه داشته است.

برای درمان چاقی مفرط، راه های زیادی پیشنهاد می شود که مسلما هیچ کدام به اندازه یک رژیم غذایی مناسب و ورزش صحیح موثر نیستند.

اپلیکیشن هایی که در جعبه ابزار امروز معرفی می کنیم شاید مستقیما نتوانند چربی های اضافی بدنتان را آب کنند، اما با ثبت اطلاعات رژیم غذایی و میزان انرژی مصرفی در فعالیت های ورزشی، شما را در رسیدن به این هدف یاری خواهند کرد.

در ادامه با دیجیاتو و جعبه ابزار این هفته همراه باشید. 

 My Diet Diary

My Diet Diary 1

My Diet Diary بی شک کامل ترین اپلیکیشن جعبه ابزار این هفته ماست. با نصب اپ در موبایل، کافی است هدف را (که می خواهد چاق شدن باشد یا لاغری) در آن وارد کنید.

پس از این کار با افزودن رژیم غذایی و ثبت فعالیت های ورزشی یا حتی قدم زنی های روزانه، می توانید روند کاهش یا افزایش وزن خود را به دقت روی نمودارهای اپ دنبال نمائید. My Diet Diary یک کالری شمار بسیار دقیق هم دارد تا بتوانید میان خوردن غذا و ورزش برای سوزاندن انرژی تعادل برقرار نمایید.

مضاف بر این، می توانید از توصیه های غذایی و حرکات ورزشی پیشنهادی اپلیکیشن برای رسیدن به اندامی ایده آل بهره ببرید. این اپ برای سیستم های عامل iOS و اندروید عرضه شده و ضمنا از پوشیدنی هایی مثل FitBit و Jawbone Up پشتیبانی به عمل می آورد.

My Diet Diary

My Diet Diary

سازنده: MedHelp قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 45.9 / 31.8 مگابایت زبان:

MyFitnessPal

MyFitnessPal 1

مالتی پلتفرم بودن بزرگترین مزیت MyFitnessPal به حساب می آید، هر چند امکاناتش هم به خوبی My Diet Diary هستند. این اپلیکیشن در حال حاضر پرطرفدارترین اپلیکیشن رژیم غذایی دنیاست و یکی از بهترین ابزارهایی است که برای کاهش وزن می توانید به سراغش بروید.

از جمله امکانات اپ محاسبه کالری بیش از 5 میلیون ماده غذایی به طور دقیق، رابط کاربری ساده برای وارد نمودن فعالیت ها، قابلیت اتصال و اشتراک اطلاعات با بیش از 50 دستگاه (ساعت های هوشمند) و اپ های دیگر، قدم شمار داخلی، تعیین اهداف و مشاهده نمودارهای تغییرات وزنی شماست.

شبکه اجتماعی داخلی MyFitnessPal هم مکانی است تا در آن پروفایلی ساخته و تجربیات خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. حتی قادرید در شبکه اجتماعی اپ، از راهنمایی های متخصصین تغذیه و مربیان ورزشی عضو در آن بهره ببرید. MyFitnessPal ضمنا از اپل واچ نیز پشتیبانی می کند.

MyFitnessPal

MyFitnessPal

سازنده: .MyFitnessPal, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 90.3 / 29.3 / 4 مگابایت زبان:

Noom Coach

Noom Coach 1

Noom Coach مربی لاغری شماست و با راهنمایی های روزانه اش شما را از شر رژیم های غذایی عجیب و غریب خلاص می کند. طرز کار اپ بدین صورت است که پس از وارد نمودن اطلاعات، مثل یک مربی به طور روزانه به شما تمرین هایی خواهد داد.

مثلا اپ به نسبت غذایی که به عنوان صبحانه خورده اید، از شما می خواهد که مدت زمان مشخصی پیاده روی کنید. با پیروی از همین تمرینات و ضمنا مطالعه توصیه های علمی، خواهید دید که به سادگی در حال کم کردن وزن خود هستید.

نمایش نمودارهای کاهش وزن، شبکه اجتماعی داخلی و پشتیبانی از اپل واچ از دیگر امکانات Noom Coach محسوب می شوند.

Noom Coach: Weight Loss

Noom Coach: Weight Loss

سازنده: .Noom, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 59 / 46.6 مگابایت زبان:

Hydro Coach

Hydro Coach 1

نوشیدن منظم آب یا به قول برخی متخصصین تغذیه "آب درمانی"، یکی از روش هایی است که به گفته برخی هم در کاهش وزن موثر بوده و هم موجب سلامتی و شادابی انسان می شود.

اپ Hydro Coach می تواند با ثبت میزان آبی که در روز می نوشید، زیادی یا کمبود مایعات در بدن را به شما تذکر بدهد تا میزان نوشیدنتان متعادل شود. بعدا می توانید رعایت این تعادل را در نمودارهای اپلیکیشن دنبال کنید.

پزشکان فواید نوشیدن مقدار مناسب آب در شبانه روز را جلوگیری از استرس و خستگی، سلامت و شادابی پوست، کاهش وزن و تسکین سردرد دانسته اند.

Hydro Coach

Hydro Coach

سازنده: Codium App Ideas قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7.7 مگابایت زبان:

My Diet Coach

My Diet Coach 1

My Diet Coach تقریبا کار تمام اپ هایی که تاکنون به آنها اشاره کرده ایم را انجام می دهد؛ هم میزان تغذیه و انرژی دریافتی را محاسبه می کند و هم میزان آبی که می نوشید، سپس با ثبت فعالیت های ورزشی روزانه شما را در رسیدن به وزنی ایده آل یاری خواهد کرد.

از جمله امکانات این اپ می توان به تنظیم یادآور (برای خوردن یا نخوردن)، نمایش تصاویر انگیزه بخش (تا هر وقت که آنها را می بینید، انگیزه تان برای ادامه کاهش وزن بیشتر شود!)، توصیه های غذایی، محاسبه کالری و نمایش نمودار وزنی اشاره کرد.

My Diet Coach با ترک هر عادت غذایی بد یا کاهش وزن، به شما مدال و امتیاز اعطا می کند تا برای رسیدن به ایده آل ترین فرم بدن از تلاش ننشینید و روحیه خود را نبازید.

ضمنا نسخه iOS این اپلیکیشن کاملا با Apple Health و Apple Watch سازگاری داشته و می تواند اطلاعاتش را میان این دو به سادگی همگام سازی کند.

My Diet Coach

My Diet Coach

سازنده: InspiredApps قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 40.5 / 11.8 مگابایت زبان:

Calorie Counter by FatSecret

Calorie Counter 1

محاسبه گر کالری استودیوی FatSecret شاید رابط کاربری چندان جذابی نداشته باشد، اما تقریبا کامل ترین و دقیق ترین اپلیکیشن برای محاسبه کالری دریافتی و مصرفی روزانه شماست.

این اپ که کاملا برای اپل واچ و پلتفرم سلامتی اپل بهینه سازی شده، میزان کالری دریافتی از غذایی که میخورید را در خود ثبت می کند تا با دنبال کردن نمودارهای اپلیکیشن بتوانید مصرف مواد غذایی خود را برای رسیدن به وزنی ایده آل کنترل کنید.

Calorie Counter یک بارکد اسکنر هم دارد که با آن می توانید بارکد محصولاتی که از فروشگاه می خرید را اسکن کرده و با اتصال به اینترنت، میزان دقیق کالری موجود در آن را به اپ وارد کنید.

محاسبه گر کالری FatSecret را می توانید به رایگان برای کلیه پلتفرم های موبایل دانلود کنید.

Calorie Counter by FatSecret

Calorie Counter by FatSecret

سازنده: FatSecret قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 26.6 / 9.3 / 1 مگابایت زبان:

در جعبه ابزار این هفته سعی کردیم تا مفیدترین اپ های رژیم غذایی برای پلتفرم های مختلف را به شما معرفی کنیم. اگر از اپ خاصی بدین منظور استفاده می کنید که در فهرست بالا جایش خالی بوده، توصیه می کنیم حتما آن را با ما و سایر کاربران دیجیاتو در قسمت نظرات در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • كيومرث شيدى(ورژن امينم ٢!)
    كيومرث شيدى(ورژن امينم ٢!) | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    رژيم غذايى من دلمه هرچى باشه ميخورم محدوديت متنفرم!مرسى ديجى!

    • Mamos98
      Mamos98 | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

      درستش هم همینه ورژن 2 جان!
      آدم باید هر چی می تونه بخوره و در کنارش ورزش کنه! اگر اینکارو نکنی بکشی خودتو لاغر نمیشی!
      ولی از بین برنامه های بالا بهتریناشون Noom و My Diet Diary هستن که شخصا امتحان کردم و خیلی خوبن !
      Noom یک دیتابیس عظیم غذا به همراه میزان کالریشون داره که خیلی جالبه و حتی بعضی غذاهای ایرانی رو هم داره!
      پس پیشنهاد من noom ه! :)

  • abolfazl_eslami
    abolfazl_eslami | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    یادی کنیم از گذشته مرسی وینفون

مطالب پیشنهادی