ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تهیه کننده سری Mass Effect به پروژه هولولنز پیوست

سری Mass Effect اوایل نسل پیش توسط استودیو Bioware و شرکت الکترونیک آرتز ساخته شد و به یکی از بهترین و ناب ترین تجربه های علمی-تخیلی فضایی بدل گشت. Casey Hudson، تهیه کننده این سری، در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

سری Mass Effect اوایل نسل پیش توسط استودیو Bioware و شرکت الکترونیک آرتز ساخته شد و به یکی از بهترین و ناب ترین تجربه های علمی-تخیلی فضایی بدل گشت. Casey Hudson، تهیه کننده این سری، در آگوست سال 2014، از Bioware جدا شد تا شغل جدیدی را در پیش گیرد.

وی حالا به ردموند سفر کرده تا در مقر اصلی مایکروسافت و استودیوهای توسعه بازی اش، نقش کارگردان را بر عهده گیرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

هادسن حالا مستقیما زیر نظر Kudo Tsunoda، مدیر پروژه هولولنز کار می کند. بر اساس نوشته های اکس باکس وایر، هادسن روی هولولنز، اکس باکس و چند پروژه هیجان انگیز دیگر کار می کند اما تمرکز اصلی وی روی هولولنز باقی خواهد ماند.

وی می گوید: "ممن فوق العاده در مورد پتانسیل این مدل تکنولوژی ها شگفت زده ام."

حضور وی در مایکروسافت و کار روی پروژه هولولنز نشانگر پتانسیل بالای هدست واقعیت افزوده مایکروسافت و جدیت آن ها در ارتباط با این پروژه است.

هادسن می گوید کاری که مایکروسافت با واقعیت ترکیبی و محاسبات هولوگرافیک انجام می دهد، تاثیر بسزایی روی زندگی ما در سال های پیش رو خواهد داشت. علاوه بر این موارد، خوشحال کننده است که بدانیم هادسن روی پروژه های اکس باکس نظارت دارد و عناوین توسعه داده شده برای ویندوز 10 توسط مایکروسافت نیز از زیر نگاه او گذر می کند.

او در مورد پروژه های داخلی مایکروسافت می گوید: "پروژه هایی که تاکنون دیده ام بسیار هیجان انگیزاند و کمک به این تیم ها برای گذر از خط پایان، تجربه ای فوق العاده خواهد بود."

استودیوهای مایکروسافت (که پیش از این Microsoft Game Studios نامیده می شد)، جایگاه بازی سازان و مدیران برجسته ای بوده و هست. پیتر مولینیو سال ها مدیریت شعبه اروپایی را به عهده داشت و Adam Orth نیز که بر سر ماجرای معرفی اکس باکس وان جریان ساز شده بود هم جایگاهی در این تیم داشت.

به طور کلی، به نظر می رسد که مایکروسافت مسئله هولولنز را بسیار جدی گرفته و احتمالا قرار نیست همانند کینکت، شاهد حذف آن پس از مدتی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Nader
    Nader | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    در مقاله اصلی هیچی در مورد کینکت گفته نشده ، لطفا تعصب رو در تکنولوژی بزارید کنار

  • زاخار
    زاخار | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    این روژه مایکروسافت واقعا میونه دنیا رو عوض کنه (البته نه همشو :)) ) از وجود اینج.ر ایده ای به شدت لذت بردم و هم اینکه ساخته شده و به زودی به دست مصرف کننده (البته اول دولوپر ها میرسه) به شدت خوشحالم
    البته مایکروسافت از خیلی قبل تر و از زمان که کینکت رو توسعه میداده برنامه ریزی هایی برای هلولنز داشته و همینجوری باری به هر جهت ایدشو به عمل تبدیل نکرده
    و البته شرکات ها که فهمیدن چه دست اورد عالی هست برای توسعه و امیدوارم به زودی بهش توجه بیشتری بشه

    • Yaya
      Yaya | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

      خدایی میتونی کامنتت رو بخونی ؟
      املا :0

  • abolfazl_eslami
    abolfazl_eslami | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    مایکروسافت خیلی سفت و سخت گرفته که به موفقیت برسه
    ......................................................
    دیوان داداش اگه اینجایی لطفا ایمیلتو چک کن خیلی واجبه نیاز به کمکت دارم ممنون

    • sadegh
      sadegh | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

      جواب سوال راجع به زبان طراحی ویندوز 10 رو بهت دادم... دیدی؟

مطالب پیشنهادی