ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

برای بازی کردن Need For Speed نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارید

نسخه بعدی Need For Speed یک بازسازی اساسی خواهد بود و توسعه دهندگان سعی دارند دوباره این عنوان را با استانداردهای نسل جدید بازی های ویدیویی تعریف کنند. اولین مسئله ای که اهمیت بسیار دارد، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

نسخه بعدی Need For Speed یک بازسازی اساسی خواهد بود و توسعه دهندگان سعی دارند دوباره این عنوان را با استانداردهای نسل جدید بازی های ویدیویی تعریف کنند. اولین مسئله ای که اهمیت بسیار دارد، اتصال دائمی به اینترنت است.

عناوین پیشین سری Need For Speed دارای بخش آنلاین برای رقابت های چند نفره و دوستانه بوده اند اما تا به حال نید فور اسپیدی منتشر نشده بود که اتصال دائمی به اینترنت را اجباری کند. در واقع این سیاست الکترونیک آرتز ما را به یاد The Sims 4 و SimCity می اندازد که هر دو به نوعی فاجعه بار منتشر شدند.

اگر به یاد داشته باشید، اکس باکس وان در ابتدا قرار بود کنسولی کاملا آنلاین باشد و کاربران حداقل هر 24 ساعت یک بار آنلاین شوند تا اجازه بازی کردن پیدا کنند اما این طرح به طور کلی توسط مردم در سراسر دنیا مورد تمسخر واقع شد. اگر قرار باشد نید فور اسپید جدید یک عنوان MMO همانند The Crew باشد، شاید این تصمیم گیری منطقی باشد اما در غیر این صورت ممکن است به تجربه کلی گیمرها و دید عمومی مردم در مورد سری نید فور اسپید ضربه جدی وارد کند.

اما در هر صورت بدبینی ها را که کنار بگذاریم، به نظر می رسد نید فور اسپید جدید، ساخته استودیو Ghost Games بزرگ و خوش ساخت باشد. یک سال تاخیر در عدم عرضه نید فور اسپید از سوی ناشری چون الکترونیک آرتز مفاهیم تفکر برانگیزی درون خود نهفته دارد. شایعاتی نیز اخیرا منتشر شده که اعلام می کند این عنوان در تاریخ 3 نوامبر برای پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه می شود. کنفرانس E3 شرکت الکترونیک آرتز با حضور NFS جدید باید دیدنی باشد.

برای مطالعه اخبار بیشتر در مورد E3 2015، روی تصویر زیر کلیک کنید. زمانبندی کنفرانس های E3 نیز در این پست قابل مشاهده است.

E3Banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (47 مورد)
  • Aryan Radpour
    Aryan Radpour | ۱۱ تیر ۱۳۹۶

    اقا نید فور اسپید ریوالز بده ؟میشه انلاین بازی کرد؟کمکم کنید میخوام بخرم

  • Aryan Radpour
    Aryan Radpour | ۱۱ تیر ۱۳۹۶

    اقا نید فور اسپید ریوالز بده ؟میشه انلاین بازی کرد؟کمکم کنید میخوام بخرم

  • SHAHRYAR H
    SHAHRYAR H | ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

    رفیق من با نت 300 کیلو بایت بر ثانیه بازی میکنه بدون لگ ولی ربطی به سرعتی که دارین نداره شما اگه نوسان و تایم اوت و لگ پایینی داشته باشد بدون هیچ مشکلی بازی میکنید
    گر چند من با پینگ بالا و نوسان زیاد و تایم اوت که gta v رو تا وارد میشدم خودبه خود لفت میخوردم به خواطر نت با این حال الان بدون هیچ مشکلی need for speed 2015 رو بازی میکنم. و واقعا بازی لذت بخشی هست

    ID : shahryar_274

    • F
      F | ۲۷ اسفند ۱۳۹۴

      سلام وقتی بازی میکنی چقدر نت مصرف میکنه ینی هر ساعت تقریبا چقدر؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی