ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ دقیق عرضه ویندوز 10 مشخص شد

مایکروسافت که قبلا از عرضه ویندوز 10 در تابستان سال جاری خبر داده بود، بالاخره امروز تاریخ دقیق عرضه سیستم عامل آینده اش را مشخص کرد: 29 جولای (هفتم مرداد ماه) روزی است که می توانید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

مایکروسافت که قبلا از عرضه ویندوز 10 در تابستان سال جاری خبر داده بود، بالاخره امروز تاریخ دقیق عرضه سیستم عامل آینده اش را مشخص کرد: 29 جولای (هفتم مرداد ماه) روزی است که می توانید ویندوز جدید را تجربه کنید.

گفتنی است که پیش تر لیزا سو، مدیر عامل کمپانی AMD از عرضه ویندوز 10 در جولای پیش رو خبر داده بود. زمان بندی مایکروسافت نمایانگر این است که این کمپانی آمریکایی خواهان آن است که هر چه سریع تر، قابلیت های سیستم عامل جدید خود را نهایی و تکمیل کند.

بیلدهای پیش نمایش اخیر ویندوز 10 هنوز هم در قابلیت ها دچار تغییر می شوند و در هر نسخه شاهد رفع مشکلات و باگ های آن هستیم.

مایکروسافت برای رفع تمام مشکلات و باگ های ویندوز 10 کمتر از دو ماه زمان در اختیار دارد. هر چند که پیش نمایش های اخیر ویندوز 10، ثبات خوبی از خود نشان داده اند که به معنای تلاش مایکروسافت برای بهبود این سیستم عامل جدید است.

بسیاری از قابلیت های جدید ویندوز 10 بخشی از پروژه اپلیکیشن های فراگیر ویندوز هستند، بنابراین مایکروسافت می تواند حتی پیش از خرید رایانه های جدید با پشتیبانی از ویندوز 10 توسط کاربران آنها را بروزرسانی نماید.

همچنین مایکروسافت می تواند پچ های نرم افزاری را مستقیما به سیستم عامل خود ارسال کند. اگر به خاطر داشته باشید، ویندوز 8 در زمان عرضه با یک بروزرسانی عظیم در روز اول مواجه شد و از شواهد به نظر می رسد که این رویه برای ویندوز 10 هم اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (43 مورد)
  • A
    A | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    وقتی 10 نصب کرده بودم اذیتم میکرد(البته بتا بود) ولی زیاد اذیت نمیکرد.تو بعضی جا ها خطا میداد.
    امید دارم به اینکه ویندوز پرطرف دار و پر سروصدا از اب در بیاد.

    (من که اسمشو میذارم ویندوز10 یخچالی)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی