ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس چندین مدل جدید از ذن فون ۲ و مجهز به چیپست های کوالکام را معرفی کرد

تقریباً از ماه فوریه زمزمه ها و شایعاتی در مورد عرضه تلفن هوشمند ZenFone 2 به همراه یکی از چیپست های تحت برند اسنپدراگون به گوش می رسید. این محصول تا به امروز از سیستم-روی-چیپ ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

تقریباً از ماه فوریه زمزمه ها و شایعاتی در مورد عرضه تلفن هوشمند ZenFone 2 به همراه یکی از چیپست های تحت برند اسنپدراگون به گوش می رسید. این محصول تا به امروز از سیستم-روی-چیپ های سری اتم کمپانی اینتل بهره می برد، ولی حالا توسط ایسوس و در جریان نمایشگاه کامپیوتکس مدل های جدیدی از آن معرفی شده اند که تائید کننده ی شایعات قبلی هستند و همگی به چیپ های کوالکام مجهزند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اسمارت فون های تازه رونمایی گشته توسط برند شناخته شده تایوانی مورد بحث، دارای نمایشگرهایی ۵، ۵.۵ و ۶ اینچی اند که توسط گوریلا گلس ۴ محافظت می شوند و ضمناً در هر سه آنها یک سیستم فوکوس خودکار لیزری نیز پیاده سازی شده.

مدل دارای نمایشگر ۵ اینچی، ذن فون ۲ ZE500KL نامگذاری گشته. صفحه نمایش این مدل رزولوشنی معادل ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل را فراهم می آورد و در آن امور پردازشی به یک چیپست ۶۴ بیتی و چهار هسته ا ی اسنپدراگون ۴۱۰ محول شده.

۲ یا ۳ گیگابایت حافظه ی رم در کنار ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی به همراه دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی از سایر مشخصه های  ذن فون ۲ ZE500KL محسوب می گردند.

مدل بعدی تحت عنوان ذن فون ۲ ZE550KL نمایشگری ۵.۵ اینچی ولی با همان رزولوشن ۷۲۰P دارد. در مدل مذکور هم مجدداً چیپست اسنپدراگون ۴۱۰ به کار بسته شده و کمپانی سازنده برایش ۲ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی در نظر گرفته است. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار لیزری و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از سایر ویژگی های ذن فون ۲ ZE550KL هستند.

ایسوس علاقه مندان به فبلت ها را نیز از یاد نبرده و به همین منظور ذن فون ۲ ZE600KL را با نمایشگری ۶ اینچی رونمایی کرده. مدل مورد بحث همانند دو مدل پیش تر اشاره شده رزولوشنی معادل ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل را عرضه می نماید ولی بر خلاف آنها دارای چیپستی قدرتمند تر بوده و به اسنپدراگون ۶۱۵ به همراه ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی مجهز است.

ZE600KL نیز با باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، دوربین هایی ۱۳ و ۵ مگاپیسکلی را به ترتیب در قسمت های پشتی و جلویی خودش جای داده.

به غیر از مدل هایی که در بالا به آنها پرداختیم مدل دیگری با نمایشگر ۵.۵ اینچی و چیپست اسنپدراگون ۶۱۵ نیز به نمایش درآمد که البته با دو رزولوشن صفحه نمایش ۷۲۰P و ۱۰۸۰P در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و همانند نمونه های پیشین ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی خواهد داشت.

در مورد زمان و بازارهای عرضه ذن فون های ۲ جدید هنوز حرفی به میان نیامده و برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه ظاهراً باید قدری منتظر بمانیم.

Asus-ZenFone-2-ZE550KL-with-5.5-inch-display

The-Asus-ZenFone-2-ZE600KL-is-a-6-inch-phablet

This-5.5-inch-ZenFone-2-model-gives-buyers-the-option-of-a-720p-or-1080p-screen

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • علی
    علی | ۱۳ خرداد ۱۳۹۴

    اینم که از ال جی کپی کرده ...
    جای کلید ها در پشت ...
    جای فلش و فوکوس لیزری ...

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۱۳ خرداد ۱۳۹۴

    اگه گوشی های بیشتری این‌دکمه های اصلی رو پشت بزارن واقعا بهتره... اصا کار کردن باحاش بهتر و راحتره.. گرفتن گوشی تو دستم خیلی راحته دیگه دکمه مزاحم نیستن...

  • gadget
    gadget | ۱۳ خرداد ۱۳۹۴

    خیلی از زنفون 2 خوشم میاد مخصوصا از طراحیش هم قبلی ها و هم این سزی
    تنها مشکلاتش از نظر من یکی شماره مدل هاست که بد جوری ادم گیج میشه یکی این که خیلی bloatware توی گوشی های ایسوس هست و از همه بدتر دکمه هاش که پشتش هستن

    • mostafa
      mostafa | ۱۳ خرداد ۱۳۹۴

      کلا ایسوس تو مدل مشکل داره
      تو تبلت هاش ببین چند مدل یک اسم داره
      فقط باید با اسم کد شناختشون

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۱۳ خرداد ۱۳۹۴

    یک کمی تو سخت افزار خسیس بازی در آورده دیگه اگر مثلا ترتیبش اینجور بود ۴۱۰ ، ۶۱۵ ، ۸۱۰ یا ۸۰۸ ، بهتر بود به نظرم . یعنی فوکوس لیزریش میتونه مثل مال الجی عالی باشه ؟

  • مهدیار(افلاین به دلیل امتحانات)
    مهدیار(افلاین به دلیل امتحانات) | ۱۳ خرداد ۱۳۹۴

    خدا بده برکت

مطالب پیشنهادی