ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

کمپانی ARCHOS دو موبایل هوشمند میان رده با چیپست ۶۴ بیتی معرفی کرد

کمپانی فرانسوی ARCHOS همواره دستی بر تولید موبایل های هوشمند و همچنین تبلت های مبتنی بر اندروید با قیمت مناسب داشته. این شرکت اخیرا تلاش کرده تا رابط کاربری خود را بهبود بخشیده و تا جایی که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

کمپانی فرانسوی ARCHOS همواره دستی بر تولید موبایل های هوشمند و همچنین تبلت های مبتنی بر اندروید با قیمت مناسب داشته. این شرکت اخیرا تلاش کرده تا رابط کاربری خود را بهبود بخشیده و تا جایی که می تواند، آن را به اندروید خالص شباهت دهد؛ در نتیجه، به تازگی قادر گشته تا محصولات خود را همواره با آخرین نسخه های اندروید به بازار عرضه نموده و آنها را بروز نیز نگه دارد.

امروز کمپانی مورد بحث دو تلفن هوشمند جدید را با نام های 50 Helium Plus و 55 Helium Plus معرفی کرد که هردو نیز از چیپست ۶۴ بیت مدیاتک با کد MT6735P بهره می گیرند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانگونه که گفتیم، هر دو اسمارت فون از چیپست MT6735P ساخت مدیاتک استفاده می کنند که در محصولات میان رده استفاده می شود. سیستم-بر-چیپ یاد شده متشکل از ۴ هسته ی کورتکس A53 با کلاک ۱.۰ گیگاهرتز بوده و یک پردازنده گرافیکی با نام Mali T720 نیز وظیفه پردازش امور گرافیکی را بر عهده دارد و در این چیپست همچنین یک گیگابایت رم به کار گرفته شده.

مشخصات سخت افزاری هر دو تلفن هوشمند تقریبا یکسان بوده و تفاوت آنها در نمایشگرهایشان است. 50 Helium Plus از یک نمایشگر ۵ اینچ با پنل IPS بهره گرفته در حالی که 55 Helium Plus دارای یک نمایشگر ۵.۵ اینچ بوده و هر دو نمایشگر نیز از رزولوشن HD برخوردار هستند.

هر دو موبایل با ۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه گشته و قابلیت اضافه کردن کارت حافظه نیز در آنها موجود بوده و کاربر قادر است تا ۶۴ گیگابایت حافظه جانبی را به ساخته های کمپانی فرانسوی بیافزاید.

هر دو موبایل از دوربین اصلی ۱۳ و دوربین جلوی ۵ مگایپیکسل برخوردارند؛ از طرف دیگر نمونه ی دو سیم کارت آنها نیز تولید گشته و قادر به پشتیبانی از اتصال 4G و همچنین بلوتوث 4.0 LE نیز هستند؛ هنوز نشانه ای مبنی بر پشتیبانی از NFC در تلفن های هوشمند شرکت فرانسوی دیده نشده. از سوی دیگر نسخه ی ۵ اینچ با باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر در ساعت و نسخه ی ۵.۵ اینچ نیز با باتری ۲۴۰۰ میلی آمپر در ساعت به بازار عرضه می گردد.

همانگونه که در ابتدای خبر نیز گفتیم، رابط کاربری موبایل های یاد شده شباهت بسیاری به اندروید خالص داشته و از همین روی، اندروید نسخه ۵.۱ نیز در آنها قرار گرفته شده است. از سوی دیگر قیمت آنها نیز یکی دیگر از نکات مثبت به شمار می رود؛ نسخه ی ۵ اینچ صرفا ارزشی برابر با ۱۰۹ دلار و نسخه ی ۵.۵ اینچی با قیمتی معادل ۱۳۹ دلار به فروش می رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • داود
    داود | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴

    الان اگه این گوشی چینی بود کلی ادم میرختن اینجا تا اعلام انزجار کنن که ای این فلانه این به امانه وهمش کپیه
    مشکل ما این نیست مشکل ما اینه که بهمون نشون دادن چین بده و هیچ وقت تلاشی که اونها انجام میدن رو نشون نمیدن من خودم از یه گوشی چینی استفاده میکنم چون نه پول خرید یک پرچم دار روداشتم نه علاقه برای دادن پول به مارک
    ولی خب بهتره به جای این که از خدا بخایم این چینی ها رو زمین بزنه خودمون تلاش کنیم جای حسودی کردن

  • MasMoos
    MasMoos | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴

    آقا اسم این برند چطوری خونده میشه؟ با چ یا با ک هر جوری بخونیش لامصب یه جوریه!

  • mehran
    mehran | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴

    سلام این فلش که سمت راست بالای سایت داره تبلیغ میشه 28 تومان ارزش خرید داره ؟

    USB Flash Memory With OTG Adapter ADATA UD320

    لطفا زود جواب بدید 10 ساغت مونده تا تخفیف تموم بشه

    • reza_zarchi
      reza_zarchi | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴

      با توجه به مارک ADATA و شونزده گیگ بودنش باید بگم که خیلی خیلی قیمتش عالیه... با این پول توی حالت عادی هشت گیگ ADATA هم گیرت نمیاد...!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی