ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توشیبا لپ تاپ های Satellite خود را در آستانه عرضه ویندوز ۱۰ به روز رسانی کرد

ویندوز 10 در ۲۹ جولای روانه ی بازار خواهد شد و به یقین به همراهش لپ تاپ های بسیار متنوع و جدیدی به عرضه می گردند که لذت استفاده از این سیستم عامل تازه را ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

ویندوز 10 در ۲۹ جولای روانه ی بازار خواهد شد و به یقین به همراهش لپ تاپ های بسیار متنوع و جدیدی به عرضه می گردند که لذت استفاده از این سیستم عامل تازه را دو چندان خواهند نمود. در همین راستا کمپانی توشیبا نیز تصمیم گرفته گستره ی متنوع نوت بوک های سری Satellite خود و همچنین برخی از محصولات هیبریدی اش را به روز رسانی نماید تا بتواند حداکثر استفاده را از تقاضاهای پس از عرضه ی یک ویندوز جدید ببرد.

برند ژاپنی مورد بحث در راستای بهبود تجربه ی کاربری محصولات مبتنی بر ویندوز ۱۰ خود کلیدی را به شکل ویژه برای به کارگیری دستیار صوتی کورتانا در نظر گرفته و ضمناً آرایه ای از میکروفون های دوگانه و با کیفیت را هم در آنها تعبیه کرده.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

توشیبا بر این باور است که مدل های ۱۵.۶ اینچی کماکان بیشترین محبوبیت ممکنه را دارند و لذا به تولید و به روز رسانی این دسته از لپ تاپ ها توجه ویژه ای داشته، هر چند که محصولی با چنین ابعادی به صورت معمول چندان مناسب حمل کردن به حساب نمی آید و بیشتر برای استفاده ثابت و دائمی در خانه یا محل کار کاربرد خواهد داشت.

1-20toshiba-satellite-c-series

اولین به روز رسانی در سری Satellite C صورت پذیرفته و شاهد عرضه ی دو مدل ۱۵.۶ اینچی و ۱۷.۳ اینچی با وزنی در حدود ۲.۲ کیلوگرم به بالا هستیم. نمایشگرهای این سری با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل هستند و کاربران می توانند آنها را با چیپ های A8 کمپانی AMD و یا چیپ های حداکثر Core i5 نسل پنجم اینتل تهیه نمایند. ضمناً برای مدل های یاد شده ماکسیمم ۸ گیگابایت رم و ۱ ترابایت هارد دیسک ارائه می شود.

از دیگر ویژگی های Satellite C های جدید می توان به وجود پورت USB 3.0 و 2.0، درگاه خروجی HDMI، درگاه کارت حافظه ی SD، سوپر مالتی درایو DVD و پشتیبانی از بلوتوث و وای فای 802.11n اشاره کرد.

مدل های مذکور از قیمت ۳۹۵ دلار عرضه شده و از ۲۱ ژوئن با ویندوز ۸.۱ به فروش می رسند، در عین حال ارتقا آنها به ویندوز ۱۰ نیز رایگان خواهد بود.

2-31toshiba-satellite-l-series

کسانی که به دنبال لپ تاپی همه کاره هستند باید به سراغ سری Satellite L بروند. وزن و ابعاد آنها با خانواده Satellite C تقریبا برابری می کند و مجدداً شاهد دو اندازه ی ۱۵.۶ و ۱۷.۳ اینچ برای نمایشگر هستیم، با این تفاوت که صفحه نمایش ها می توانند از نوع IPS و با رزولوشن تمام HD و همچنین زاویه دید بهتر ارائه شوند هر چند این موضوع به انتخاب و سفارش کاربر وابسته است.

برای پردازنده گزینه هایی حداکثر تا نسل پنجم Core i7 اینتل در نظر گرفته شده و سقف حافظه ی رم نیز برابر با ۱۶ گیگابایت محسوب می گردد. خروجی HDMI با پشتیبانی 4K، وای فای با پشتیبانی از استاندارد 802.11ac و نور پس زمینه ی کیبرد هم از دیگر گزینه های انتخابی هستند.

در کنار همه ی مواردی که ذکر شد باید درگاه USB 3.0 و اسپیکرهایی طراحی گشته توسط Skullcandy را نیز در نظر بگیرید. مدل ۱۵.۶ اینچی از ۲۱ ژوئن عرضه و قیمتش از ۵۳۰ دلار شروع می شود و نمونه ی ۱۷.۳ اینچی از ۲۹ ژوئن ارائه و رقم پایه اش برابر با ۵۶۰ دلار خواهد بود.

سری رده بالای Satellite S هم شامل به روز رسانی شده اند. مدل های این خانواده دارای بدنه هایی آلومینومی و نسبتاً نازک تر و شکیل تر هستند و بازهم می توانید آنها را در دو سایز ۱۵.۶ و ۱۷.۳ اینچی خریداری کنید. برای کیفیت صفحه نمایش نیز گزینه هایی انتخابی همچون 4K، تمام HD و یا HD+ که برابر با ۱۶۰۰ در ۹۰۰ پیکسل است را در اختیار دارید.

3-01toshiba-satellite-s-series

نسل پنجم پردازنده های Core i7 با چهار یا دو هسته، کارت گرافیکی GeForce GTX 950M انویدیا به همراه ۲ یا ۴ گیگابایت حافظه ی رم اختصاصی، هارد دیسک های ۲ و ۱ ترابایتی و SSD صد و بیست و هشت گیگابایتی نیز از دیگر ویژگی های مدلهای Satellite S به حساب می آیند. در نوت بوک های مذکور از سیستم های صوتی با کیفیت Harman Kardon استفاده شده تا تجربه ای مطلوب مهیا شود.

محصولات مورد بحث از ۲۹ جولای و با قیمت پایه ۷۲۰ دلار برای مدل ۱۵.۶ اینچی و ۸۷۵ دلار برای نسخه ی ۱۷.۳ اینچی در دسترس خواهند بود.

خانواده ی Satellite Fusion در قیاس با تمامی مدل هایی که تا به حال معرفی شد یک تفاوت عمده دارند و این تفاوت در نمایشگر آنها با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه خلاصه می شود که سبب می گردد بتوان از محصول به شکل هیبریدی و در هر دو قالب لپ تاپ و تبلت استفاده برد.

در این سری نیز می توانید حداکثر پردازنده های نسل پنجم Core i7 اینتل را انتخاب کرده و از آن در کنار ۱۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت هارد درایو یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی SSD بهره ببرید.

4-15toshiba-satellite-fusion-15

در Satellite Fusion ها نمایشگرهای چند لمسی از نوع IPS (با رزولوشن های ۱۳۶۶ در ۷۶۸ و ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) و اسپیکرهای طراحی شده توسط Skullcandy تعبیه گشته و کیبرد نیز دارای نور پس زمینه است.

آخرین خانواده Satellite Radius نام دارد که شامل مدل هایی ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی می گردد. در این خانواده نیز مفصل های دو محوره نمایشگر اجازه ی چرخش ۳۶۰ درجه اش را فراهم می کنند، ضمن اینکه بدنه از طراحی بسیار ظریف و باریک و همچنین سبک تر برخوردار است و برای نسخه ی ۱۵ اینچی امکان انتخاب رزولوشن 4K نیز وجود دارد.

قیمت پایه سری Fusion در حدود ۶۵۰ دلار خواهد بود و محصولات تحت برند Radius از ۲۱ ژوئن و با قیمت های پایه ۵۸۵ دلار (برای مدل ۱۴ اینچی) و ۸۴۳ دلار (برای مدل ۱۵ اینچی) به فروش می رسند.

Satellite S Series

01toshiba-satellite-s-series

02toshiba-satellite-s-series

03toshiba-satellite-s-series

04toshiba-satellite-s-series

 

Satellite Fusion 15

10toshiba-satellite-fusion-15

11toshiba-satellite-fusion-15

12toshiba-satellite-fusion-15

13toshiba-satellite-fusion-15

14toshiba-satellite-fusion-15

15toshiba-satellite-fusion-15

16toshiba-satellite-fusion-15

 

Satellite C Series

20toshiba-satellite-c-series

21toshiba-satellite-c-series

22toshiba-satellite-c-series

23toshiba-satellite-c-series

 

Satellite L Series

30toshiba-satellite-l-series

31toshiba-satellite-l-series

32toshiba-satellite-l-series

 

Satellite Radius 14 and 15

40toshiba-satellite-radius-14-and-15

41toshiba-satellite-radius-14-and-15

42toshiba-satellite-radius-14-and-15

44toshiba-satellite-radius-14-and-15

45toshiba-satellite-radius-14-and-15

46toshiba-satellite-radius-14-and-15

47toshiba-satellite-radius-14-and-15

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (38 مورد)
  • حمید
    حمید | ۲۹ خرداد ۱۳۹۴

    سلام.دیجیاتویی هایی که کلش بازی می کنید بیایید به کلن دیجیاتو .تا الان کلنو لول 2 کردیم .تشریف بیاورید تا بزرگش کنیم و یه کلوبی برای بچه های دیجیاتو ایجاد کنیم.کلن گروه تلگرام هم دارد و در انجا بحث های تکنولوژیکی می شود.منتظرتان هستیم.

  • aromin
    aromin | ۲۹ خرداد ۱۳۹۴

    @ حامی اندروید
    .
    .
    دوست عزیز
    ساندیست رو بخور
    و آرامشت رو حفظ کن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی