ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی قصد دارد +One M9 را در بازارهای جدیدی عرضه نماید [شایعه]

در ماه مارس و در کنگره جهانی موبایل ملقب به MWC در شهر بارسلون، شرکت تایوانی اچ تی سی از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به One M9 پرده برداشت. موبایلی قدرتمند که البته به دلیل ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

در ماه مارس و در کنگره جهانی موبایل ملقب به MWC در شهر بارسلون، شرکت تایوانی اچ تی سی از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به One M9 پرده برداشت. موبایلی قدرتمند که البته به دلیل طراحی تکراری، با انتقادات بسیاری رو به رو گشت.

چندی بعد و در هشتم آوریل، شرکت تایوانی از موبایلی بهتر از پرچمدار اصلی خود به نام +One M9 رونمایی به عمل آورد. محصولی که به گفته مدیران اچ تی سی صرفا در چین و بازار آسیا فروش می رفت. اکنون مشخصات سخت افزاری بهتر موبایل جدید از پرچمدار اصلی، یکی از دلایلی به شمار می رود که کاربران به خرید One M9 رغبتی نشان نمی دهند.

اکنون و تحت مدیریت جدید، به نظر می رسد کمپانی HTC متوجه برخی از مشکلات پایه ای شده و برای شروع، می خواهد این موبایل را در برخی از کشورهای دیگر نیز عرضه کند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

هنوز این خبر به شکل رسمی عنوان نگشته اما اینچنین که شایع شده، تایوانی ها تصمیم گرفته اند وان +M9 را در خارج از بازار آسیا نیز عرضه کنند. LlabTooFeR (که همواره شایعات صحیحی را از اچ تی سی منتشر نموده) عنوان کرده که به زودی مدیران این شرکت خبر یاد شده را به شکل رسمی اعلام خواهند کرد.

وب سایت یاد شده از +E9 سخنی به میان نیاورده اما اذعان داشته که +M9 به زودی به بازار اروپا نیز خواهد رسید و از کشور های آلمان، ایتالیا، روسیه و برخی دیگر از کشورهای اروپایی نام برده است.

HTC-One-M9-_1

همانگونه که قبلا نیز برایتان نوشته ایم، M9 پلاس از یک نمایشگر ۵.۲ اینچ با رزولوشن 2K به همراه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و همچنین یک چیپست ۶۴ بیتی مدیاتک با کد MT6795T و کلاک ۲.۲ گیگاهرتز بهره برده که این چیپ مجتمع دارای یک پردازنده گرافیکی با نام PowerVR G6200 نیز هست. از سوی دیگر یک دوربین دوگانه در بخش پشتی این موبایل دیده شده و دوربین جلوی آن نیز فناوری التراپیکسل بهره می گیرد.

باتری این اسمارت فون 2,840 میلی آمپر بوده و نکته ی متمایز کننده اش از M9، وجود یک سنسور اثر انگشت است. البته این سنسور در بخش جلوی موبایل تعبیه گشته اما در واقع کار یک کلید را انجام نمی دهد و نمی توان آن را فشرد.

باید دید در آینده شرکت تایوانی چه سیاستی را در پیش خواهد گرفت و آیا واقعا در یک تغییر جهت، موبایل مذکور را برای بازارهای دیگر نیز ارائه داده و آیا سایر کاربران جهانی می توانند با قیمتی مناسب به +M9 دسترسی داشته باشند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • __AmIr__
    __AmIr__ | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

    من که منتظر ورود m8s هستم،
    حسگر اثر انگشت نه تنها کاربرد انچنانی نداره بلکه از زیبایی اون هم کاسته.
    البته امار هم نشون داده روشن شدن صفحه با دو ضربه خیلی محبوب تر از اثر انگشته.

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

    اشتباه پشت اشتباه.دوست ندارم htc این جوری بشه امیدوارم ایسوس واقعا به فکر خریدش افتاده باشه و بتونه نجاتش بده

  • mostafa
    mostafa | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

    چرا دوربین جلو m9 تصویرش شطرنجیه !!!?

  • حامد غفوری
    حامد غفوری | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

    یه لحظه صبر کن HTC من گیج شدم کدوم پرچمدارته !! :|

    میان رده هاشم نمیشه خرید اصن برنامه ایی برا آپدیتشون نداره :| دقیقا مثه هواووی شده میان رده میخری اطمینانی نداری آپدیت میشه یا نه ! :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی