ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
علمی

ضربه گیرهای حبابی جدید دیگر قابل ترکاندن نخواهند بود

ضربه گیرهای حبابی یکی از مهم ترین اختراعات بشر هستند که نقشی قابل توجه را در حفاظت از اجناس شکستنی و کالاها الکترونیکی ایفا می کنند. این اختراع مهم از طرفی هم به اسبابی برای ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ضربه گیرهای حبابی یکی از مهم ترین اختراعات بشر هستند که نقشی قابل توجه را در حفاظت از اجناس شکستنی و کالاها الکترونیکی ایفا می کنند.

این اختراع مهم از طرفی هم به اسبابی برای سرگرمی و تفریح بسیاری تبدیل شده و گاهی حتی  افراد برای تمدد اعصاب و به دست آوردن کمی آرامش و به طور خلاصه، خالی کردن استرس های داخلی خود اقدام به ترکاندن حباب های آن می کنند.

اما شرکت ارائه کننده این نوآوری به نام Sealed Air اعلام کرده نوع جدیدی از این ضربه گیرها را تولید خواهد کرد که حباب های آن قابل ترکیدن نیستند و در عوض از متدهای جدیدی برای ساخت این محصولات بهره می گیرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ضربه گیرها معمولا به خاطر هوایی که درونشان به دام می افتد فضای زیادی از انبار یک کارخانه و حتی ماشین های تحویل کالا را اشغال می کنند اما نسخه جدیدتری از این محصولات که نام  iBubble بر آن گذاشته شده در قالب صفحاتی بسیار نازک به فروش خواهند رفت که فرایند باد کردنش بعدا انجام می گیرد.

فضای اشغالی توسط این ضربه گیرهای جدید در قیاس با انواع معمولی برابر با یک پنجم خواهد بود و این یعنی حجم بالاتری از آن را می توان در یک فضا نگهداری کرد که برای فروشگاه های آنلاین خبر خوبیست.

اما ایراد iBubble چیست؟ حباب های آن از ستون های طولانی متصل به هم ساخته می شوند و به همین خاطر با فشار طبیعی باد نمی شوند. البته اینکه محصول یاد شده باعث صرفه جویی در فضا شده و تولید آن کربن کمتری را به محیط زیست وارد می کند خبر بسیار خوبیست اما اینکه دیگر نمی توان حباب های ضربه گیر را ترکاند می تواند برای بسیاری ناراحت کننده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • steve
    steve | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

    نــــــــــــــه
    حالا چیکار کنییم :(

  • مرتضی
    مرتضی | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

    آقا...آقا... چرا بچه بچه رفتار میکنین !!! اسباب بازی ما بود...عروسک چینی ما بوووووووووووووود

  • Alireza
    Alireza | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

    اینا مسلمون نیستن. به خداااا مسلمون نیستن D:

  • steve
    steve | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

    چه بد:( تمام خوبيش به اون تركوندنش بود...

  • ABBAS
    ABBAS | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

    من با اینا خاطره دارم بالاترین لذت بچگی دوران مون بود هیی .

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

    نگیر این فانتزی رو از ما :(
    انقدر که با ترکوندن اینا آرامش داشتم با ترکوندن خیلی پیزا به آرامش نمیرسیدم :D
    -------------------------------------------------------------------
    نمیخوام فاز نصیحت بگیرم چون فازش زیادی باب شده تو بحثاتونم انقد اینوری و اونوری نکنید من خودم به شخصه دوست ندارم یه خار تو دست یه نفر بره تو این سایت بیایید خوب باشیم و ابتدا من از خودم شروع میکنم :)

  • بچه
    بچه | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

    واقعا چیز خوبیه. از ۳ ساله تا ۶۰ ساله دیدم از اینا دستش بوده.
    راستی چرا اینقدر کیف میده؟

  • سام خط تیره
    سام خط تیره | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

    نه ! ...... :( :|

  • ali.
    ali. | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

    یا خدااااااااااااااااااااا. با چی روانمونو درست و درمون کنیم :(

    • Alireza Azizi
      Alireza Azizi | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

      با جنس دیگرت خخخخخخخخ

    • steve
      steve | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

      با مشت و لگد! :)

      • ABBAS
        ABBAS | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

        داش ایمیل چک کن.
        فدا مدا

        • steve
          steve | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

          چاكرم داش حتما چك مي كنم...

  • JimLi
    JimLi | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

    هه هه
    از همین الان کارخونش برشکستس

    • saeid
      saeid | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

      برشکستس=ورشکستس !

      • JimLi
        JimLi | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

        ما بیسوادیم!
        به اندرویدم میگیم آندروید!

        • 7.62mm
          7.62mm | ۱۵ تیر ۱۳۹۴

          فرار رو به جلو

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی