ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

htc one m9 گوشی وان ام 9 اچ تی سی
تکنولوژی

مدت زمان گارانتی تلفن های هوشمند HTC در ایران افزایش یافت

HTC از جمله برندهای موفق و محبوب بازار موبایل ایران محسوب می شود که طی سال های اخیر با محصولات جذاب و کارآمدش توانسته هوادران پر و پا قرصی را برای خود جمع آوری نماید. ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ تیر ۱۳۹۴ | ۱۳:۵۰

HTC از جمله برندهای موفق و محبوب بازار موبایل ایران محسوب می شود که طی سال های اخیر با محصولات جذاب و کارآمدش توانسته هوادران پر و پا قرصی را برای خود جمع آوری نماید.

این کمپانی به تازگی تصمیم گرفته مدت زمان گارانتی تلفن های هوشمندش را در کشور مان افزایش دهد و در همین راستا دفتر روابط عمومی HTC در تهران بیانیه خبری را در اختیار دیجیاتو گذاشته که از شما دعوت به عمل می آوریم جهت آگهی از شرایط جدید فراهم گشته آن را در ادامه ی مطلب مطالعه نمایید.

اچ‌تی‌سی، پیشرو جهانی در عرصه نوآوری های همراه و طراحی، مدت گارانتی تلفن های همراه خود را برای اولین بار در ایران از 12 ماه به 18 ماه افزایش داد.

متقاضیان خرید اسمارت فون های اچ‌تی‌سی می توانند از10 تیر ماه سال جاری( اول جولای) محصولات این برند را در ایران با گارانتی 18 ماهه خریداری کنند. از همین رو تمامی خریدارانی که موبایل های خود را از تاریخ ذکر شده از نمایندگی های رسمی اچ‌تی‌سی در ایران خریداری کرده اند طی 18 ماه از خدمات پس از فروش بهره‌مند خواهند شد.

افزایش طول مدت ارائه خدمات پس از فروش اچ‌تی‌سی، تمامی مدل های عرضه شده به صورت رسمی در بازار ایران را شامل می شود.

در حال حاضر متقاضیان خرید اسمارت فون های اچ‌تی‌سی در ایران به منظور بهره مندی از خدمات پس از فروش 18 ماهه اچ‌تی‌سی باید تلفن های خود را با یکی از گارانتی های یاس ، آرین و ماکروتل تهیه کنند.

تمامی دستگاه های تلفن همراه اچ‌تی‌سی در ایران به همراه لوازم درون جعبه شان؛ کابل یو‌اس‌بی، شارژر و هدفون، تحت گارانتی ۱۸ ماهه به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Bas
    Bas | ۱۶ تیر ۱۳۹۴

    متاسفانه این برند خرابی بالایی دارد "تمامی مدلهایی رسمی عرضه شده دربازار" سوال مگر مدل غیر رسمی هم دارد؟ تمامی گوشی ها از کمپانی HTC خارج شده اند. بنویسید که گوشه‌ای قاچاق مشمول گارنتی نمی شود. کلا منطق گارنتی و وارنتی در ایران زیر سوال هست. باید کلیه گوشی ها بدون توجه به مبدا ورود شامل گارنتی و وانتی بین الملل باشند. نمایندگی رسمی و غیر رسمی نداریم! مرکز خدمات فروش و بعد از فروش داریم. اگر HTC فکر مشتریان هست باید به همه گوشتها ی موجود در بازار سرویس دهد نه به امسال یاس و غیره که سود وارد کنندگی را تضمین کند. بعضا اختلاف قیمت در بازار حدود ۴۰۰هزار تومان هست. این اختلاف تو جیب چه کسی هست؟

  • رایموند
    رایموند | ۱۶ تیر ۱۳۹۴

    درود...گوشی HTC DEsire 820 دو ماه پیش گرفتم آیا می تونم گوشی به 18 ماه گارانتی افزایش بدم؟ دیجیاتو جواب بده....

  • sajjad
    sajjad | ۱۶ تیر ۱۳۹۴

    تاثیری تو فروشش نداره !
    عوض این کارا باید گوشیاشو بهتر کنه .

  • نامِ کاربری
    نامِ کاربری | ۱۶ تیر ۱۳۹۴

    یه تکنیک به امید فروش بیشتر

مطالب پیشنهادی