ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جان چن: تا زمانی که ارزش سهام بلک بری بالا نرود، آن را نمی فروشیم

روز گذشته خبر همکاری کمپانی بلک بری با گوگل برای ایمن سازی محصولات اندرویدی را به اطلاعتان رساندیم. بر اساس این همکاری، پلتفرم BES12 قادر است تا داده های تجاری را در محصولات اندرویدی مورد استفاده توسط ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۰ تیر ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

روز گذشته خبر همکاری کمپانی بلک بری با گوگل برای ایمن سازی محصولات اندرویدی را به اطلاعتان رساندیم. بر اساس این همکاری، پلتفرم BES12 قادر است تا داده های تجاری را در محصولات اندرویدی مورد استفاده توسط سازمان ها به شکلی ایمن نگه داری کند.

این البته همه ی ماجرا نیست. در روزهای گذشته خبرهای بسیاری در خصوص موبایل های اندرویدی که از سوی بلک بری در حال توسعه هستند شنیده ایم. موبایل هایی که البته گویا طرفداران اندکی نیز ندارند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

پر رنگ ترین شایعه ها، پیرامون موبایلی موسوم به «ونیز» هستند. گفته می شود این تلفن همراه از یک نمایشگر ۵.۴ اینچ با رزولوشن ۲K به همراه چیپست اسنپدراگون ۸۰۸ برخوردار خواهد بود.

از طرفی لبه های نمایشگر این موبایل نیز حالتی خمیده داشته و اندروید ۵ نیز به شکل پیش فرض بر روی آن قرار گرفته است. انتظار می رود موبایل ونیز در ماه نوامبر از سوی اپراتور AT&T در ایالات متحده عرضه گردد.

همه این ها در حالیست که به تازگی شایعاتی نیز مبنی بر فروخته شدن این شرکت به کمپانی های بزرگ تر مطرح بوده است. جان چن البته در پاسخ به این شایعات گفته که بلک بری در مقطع فعلی به هیچ عنوان فروخته نخواهد شد. وی البته اذعان داشته که در انتظار بالا رفتن ارزش سهام کمپانی است.

جان چن

جان چن

 «در حال حاضر هیچ تمایلی به فروش بلک بری ندارم، دست کم این اتفاق زمانی روی خواهد داد که سهام این شرکت به ارزش واقعی خود دست پیدا کرده و سود مناسبی هم به جیب سرمایه گذاران روانه گردد. در آن زمان، اگر یک خریدار با قیمتی منطقی بخواهد بلک بری را در اختیار گرفته و البته پاسخگوی نیاز مشتریان ما نیز باشد، به پیشنهاداتش گوش خواهم داد. ما ایمن ترین محصولات در جهان را می سازیم و حتی سر سخت ترین رقبایمان نیز این موضوع را باور دارند. مقامات دولتی معمولا از موبایل های بلک بری استفاده کرده و می توان گفت شرکت ما سمبل امنیت است.»
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • m
    m | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

    بلك بري شما را نقدا خريداريم :D

  • Shahriar
    Shahriar | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

    "ما سمبل امنیت هستیم" اینو دیگه خداییش راست گفت،قبول دارم حرفشو
    واقعا حیفه و جای تأسف داره که شرکتای اصیلی مث بلکبری و موتورولا و نوکیا به این روز افتادن...

  • LORD.SAJAD
    LORD.SAJAD | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

    بلک بری تو خواب ببینه دوباره به روزهای اوج ش باوجود اپل و سامسونگ برگرده غیرممکن نیس ولی سخته

مطالب پیشنهادی