ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جدال موشک های کاغذی در بازی Jets – Flying Adventure

شرکت های هواپیمایی هم به جرگه بازیسازان پیوستند. شرکت هواپیمایی هلندی KLM به تازگی بازی موبایلی به نام Jets منتشر کرده تا هم در زمینه سرگرمی فعالیتی کرده باشد و هم از بازی طراحی شده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

شرکت های هواپیمایی هم به جرگه بازیسازان پیوستند. شرکت هواپیمایی هلندی KLM به تازگی بازی موبایلی به نام Jets منتشر کرده تا هم در زمینه سرگرمی فعالیتی کرده باشد و هم از بازی طراحی شده به عنوان یک وسیله تبلیغاتی برای خدمات هواپیمایی اش استفاده کند.

اما سوال اینجاست که آیا یک بازی با اهداف تجاری هم می تواند سرگرم کننده باشد؟

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

در پاسخ این سوال باید بگوییم بله، Jets واقعا بازی سرگرم کننده ای است و تاکنون با استقبال خوبی هم در گوگل پلی و اپ استور مواجه شده. KLM در طراحی بازی به جای استفاده از هواپیماهای واقعی، موشک های کاغذی را سوژه قرار داده که در دنیایی مقوایی با هم مسابقه می دهند.

Jets 2

سبک گرافیکی منحصر بفرد Jets یکی از عواملی است که می تواند شما را ساعت ها پای بازی نگه دارد، هر چند فقط گیم پلی جذاب و هیجان انگیزش برای این کار کافیست.

در بازی Jets یا می توانید مأموریت های تک نفره مثل رد شدن از موانع خطرناک یا جمع آوری نشان ها را انجام دهید، یا اینکه وای فای را روشن کرده و با موشک کاغذی دوستتان در نقشه آمستردام مقوایی کورس بگذارید.

شرکت هواپیمایی KLM برای مشتریان خاص خود جوایز درون برنامه ای ویژه ای هم در نظر گرفته که برای دریافت آنها باید سرنشین یکی از هواپیماهای این شرکت هلندی باشید. بنابراین اگر روزی گذرتان به فرودگاه آمستردام افتاد، دریافت جوایز ویژه بازی Jets را فراموش نکنید.

این بازی را می توانید به رایگان برای سیستم های عامل iOS و اندروید دریافت کنید.

Jets - Flying Adventure

Jets - Flying Adventure

سازنده: KLM قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 86.4 / 45.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی