ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند وان پلاس ۲ رسماً معرفی شد؛ پرچمداری تمام عیار با قیمتی استثنائی

کمپانی چینی وان پلاس عاقبت به انتظارها خاتمه داد و دومین تلفن هوشمند پرچمدار خودش با نام وان پلاس ۲ را طی مراسمی ویژه که از طریق فناوری واقعیت مجازی قابل مشاهده بود رونمایی کرد. ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۶ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۷:۴۶

کمپانی چینی وان پلاس عاقبت به انتظارها خاتمه داد و دومین تلفن هوشمند پرچمدار خودش با نام وان پلاس ۲ را طی مراسمی ویژه که از طریق فناوری واقعیت مجازی قابل مشاهده بود رونمایی کرد.

دستاورد جدید شرکت مورد بحث نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p دارد و از چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ (با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز) در کنار ۴ گیگابایت حافظه ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی بهره می برد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در جلوی وان پلاس ۲ دوربینی ۵ مگاپیکسلی گنجانده شده در حالیکه در قسمت پشتی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنز زاویه باز (با گشودگی دهانه لنز f/2.0 و امکان فیلم برداری 4k) به همراه فلش دو گانه ی LED جای گرفته است. در داخل آن نیز یک باتری ۳۳۰۰  میلی آمپر ساعتی قرار دارد.

اهالی وان پلاس حالا در دیوایس تازه شان ادامه دهنده ی راه نام های بزرگی همچون اپل و سامسونگ گشته اند و در آن با به کارگیری یک سنسور اثر انگشت به کاربران این امکان را داده اند تا به آسانی موبایل شان را از وضعیت آماده باش خارج و سپس آنلاکش کنند. گفتنیست چینی ها ادعا می کنند که سرعت پاسخگویی حسگر اثر انگشت محصول شان حتی از تاچ آی دی ساکنین کوپرتینو نیز سریعتر است.

تلفن هوشمند مورد اشاره در قسمت زیرینش دارای یک درگاه پورت USB-C‌ بوده که نشان از آینده نگری سازندگانش دارد و حالا برای متصل کردن کابل به آن دیگر با محدودیت خاصی مواجه نیستید و می توانید کابل را از هر دو طرف به اسمارت فون تان وصل نمایید.

OP_s02_c013-1200x484

یکی از عوامل اصلی موفقیت وان پلاس در طی سال گذشته و در هنگام اولین حضورش در بازار ناشی از این بود که آنها محصولی با کیفیت و دارای مشخصه های تقریبی یک پرچمدار را با قیمتی مناسب برای یک تلفن هوشمند میان رده عرضه نمودند. این فرمول موفقیت هنوز برای وان پلاس ۲ که بناست ارائه اش با رقم ۳۲۹ دلار آغاز گردد نیز پا برجاست.

البته قیمت در کنار مشخصه های فنی قابل ملاحظه بخشی از راهکار محبوبیت و به دست آوردن دل کاربران هستند و بخشی دیگر از این مسئله در ظاهر محصول خلاصه می شود. به همین خاطر وان پلاس ۲ دارای فریمی فلزی و حاصل از آلیاژی ترکیبی از آلومینیوم و منیزیوم است و بخش پشتی آن نیز با طرح ها و مواد متفاوتی تولید می گردد که این الگوها در تصویر زیرین قابل مشاهده هستند.

OP_s03_c0311-1200x919

وان پلاس ۲ اولین تلفن هوشمند شرکت سازنده اش به حساب می آید که با رام تولیدی خود این کمپانی، یعنی اکسیژن OS، که بر اساس اندروید ۵.۱ توسعه یافته راهی بازار می شود. شرکت چینی وان پلاس ادعا می کند Oxygen OS تجربه ی اندورید خالص را برای کاربران بهبود می بخشد و به آنها حد مطلوبی از سفارشی سازی را ارائه خواهد نمود.

تعداد اپ های اضافه ای که بر روی این نسخه ی سفارشی شده از اندروید نصب گشته اند نیز بسیار محدود هستند و می توان به سه مورد اصلی دوربین، Audio Tuner و ابزار مدیریت فایل اشاره داشت.

فروش موبایل فوق الذکر در ایالات متحده ی آمریکا و در صورتیکه دعوتنامه اش به دست فرد متقاضی رسیده باشد از ۲۰ مرداد ماه آغاز خواهد شد و برای مدل ۶۴ گیگابایتی قیمتی برابر با ۳۸۹ دلار در نظر گرفته شده است.

نمونه ی دیگری از وان پلاس ۲ با ۳ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی نیز آماده سازی شده که در آینده ای نزدیک امکان خریدش مهیا خواهد گشت و برای تهیه آن هم باید متحمل هزینه ای ۳۲۹ دلاری شوید.

برای آشنایی بیشتر با Oneplus 2 می توانید مطلب نگاه نزدیک به آن را مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • Ali
    Ali | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    ای جوونم عجب قیمتی فعلا رفت تو سبد خریدم این شیطونه :D
    ببینیم گوگل برا نکسوس چه کار میکنه

  • اَلِــــــــکــــــس
    اَلِــــــــکــــــس | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    والا برای کسایی که میخوان خاص باشن هم اینو بگیرن خوبه.
    من که دوربین برام ملاک خرید گوشیه.
    والا با اومدن این پرچمدار کش احتمالا آیفون 5 اسم رو بفروشم اینو بگیرم
    خیلییییییی خوشم اومد ازش.

  • مهدی
    مهدی | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    عاقا صفحش روش خیلی شبیه نوت فوره این چه وعضشه ؟
    دکمه هومشو نگاه کن!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی