ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
ویجیاتو - بازی

تریلر رونمایی از Mafia III منتشر شد

هفته پیش، شرکت 2K Games اعلام نمود که Mafia III در حال ساخت است و تریلر رونمایی آن به محض شروع گیمزکام منتشر خواهد شد. به همین سبب اندکی به گذشته سفر کردیم و مروری ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۲۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هفته پیش، شرکت 2K Games اعلام نمود که Mafia III در حال ساخت است و تریلر رونمایی آن به محض شروع گیمزکام منتشر خواهد شد. به همین سبب اندکی به گذشته سفر کردیم و مروری داشتیم بر Mafia: The City of Lost Heaven که خاطرات بسیاری را برای مان زنده نمود.

نسخه سوم در سال 1968 و در شهر نیو اورلان رخ می دهد، ایالتی که طی آن سال ها اوج نژادپرستی را به نمایش می گذاشت. Lincoln Clay، شخصیت اصلی بازی نیز شخصیتی دورگه است، که گذشته ای تیره و تار دارد. دوران کودکی وی با فقر و یتیمی گذرانده می شود و در نهایت نیز به ارتش می پیوندد تا در جنگ ویتنام مشارکت کند اما در جریان این واقعه هولناک بشری و پس از آن، اتفاقات بسیاری برای لینکلن رخ می دهد.

عقده ای که از دوران کودکی همراه وی بوده، سبب می شود که لینکلن دلیل خوبی برای ورود به خانواده های مافیایی پیدا کند. او به دنبال برادرانی می گردد که جای خالی خانواده اش را پر کنند، به دنبال پدری است که به او اعتماد کند و گروه های بزرگ مافیایی این نعمت را به وی هدیه می دهند. اما داستان از جایی آغاز می شود که ایتالیایی ها به خانواده او خیانت می کنند، خانواده ای که از صمیم قلب دوست شان دارد و حالا زمان انتقام گیری است؛ انتقامی سخت از جنس آمریکایی.

Mafia III توسط استودیو Hangar 13 برای پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی ساخته می شود. 2K Games قصد دارد بازی را طی سال 2016 منتشر کند اما دقیقا مشخص نیست که چه ماه و چه روزی باید منتظر این عنوان باشیم.

IGN
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • MusText.com
    MusText.com | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

    جُو مُرده،ویرو هم توی داستان بازی هستش
    گیم پلی ش هم منتشر شده،میتونید برید ببینید،شدیدا مشتاق بازی کردنشم

  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    اخ جون اخ جون اخ جوون

  • HamidReza
    HamidReza | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    موزیک متن بازی، آهنگی بود که توی Driver 2 پلی استیشن1 استفاده شده بود! خاطرات رو برام زنده کرد!

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    wow

  • R3D R4N9ER
    R3D R4N9ER | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    عالي بود تريلرش.
    امروز صبح تو تلگرم تو يك گروپي گفتم احتمال ميدم بازي تو دهه ي ٦٠ باشه چون اون زمان جنگ ويتانم لوده و خيلي از افسرا و سرباز هاي فاسد تو تابوت سرباز هاي آمريكايي كشته شد مواد مخدر قاچاق ميكردن.تريلرش كه اوند دقيقاً شاهد هم چين سناريويي بوديم كه يك سري سرباز تو يك كافه كشته شدن و شخصيت اصلي(كه از قضا يك وترن ويتنام بوده)داره انتقام ميگيره.اون آهنگي هم كه پلي كرد از آهنگ هاي زمان جنگ ويتنامه.
    #نودستراداموس_:)

    • R3D R4N9ER
      R3D R4N9ER | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

      غلط تایپی دارم قابلیت ویرایش هم کار نمیکنه.
      زمان جنگ ویتانم لوده=زمان جنگ ویتنام بوده.

    • BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ...
      BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ... | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

      چجوری حدس زدی اخه :)

      • R3D R4N9ER
        R3D R4N9ER | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

        یکی گفتش تو گروپ که داستان بازی با توجه به چیزایی که لیک شده انگار تو دهه ی 70 ه منم گفتم شاید دهه ی 60 بوده یا دوران جنگ وینتام،این ماجرای قاچاق رو هم یه چیزایی دربارش خونده بودم،دیدم جون میده برای مافیا. :)

  • yoones_zare
    yoones_zare | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    یادش بخیر سری اولش انقلابی بود واسه خودش

  • BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ...
    BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ... | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    بی صبرانه منتظرم بیاد . خاطراتی دارم با دو نسل قبلش

  • بهزاد
    بهزاد | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    داستان چیه؟ شیش تا پست تو یه ساعت همه بدون کامنت

  • ط ـوسی
    ط ـوسی | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    چجوری صب کنیم تا بیاد حالا :(
    ای خداااا

  • javad
    javad | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    یعنی ادامه نسخه 2 نیست ؟؟؟

مطالب پیشنهادی