ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخلاف برنامه پیشین شاهد آغاز فعالیت پروژه آرا در کشور پورتوریکو نخواهیم بود

پروژه آرا یکی از بلندپروازانه ترین ایده ها در صنعت موبایل امروز است که در صورت محقق شدن نیاز بسیاری از کاربران را در زمینه شخصی سازی تلفن های هوشمند رفع خواهد کرد، خصوصاً افرادی که ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

پروژه آرا یکی از بلندپروازانه ترین ایده ها در صنعت موبایل امروز است که در صورت محقق شدن نیاز بسیاری از کاربران را در زمینه شخصی سازی تلفن های هوشمند رفع خواهد کرد، خصوصاً افرادی که در هرکدام از محصولات موجود در بازار ایرادی می بینند و هر یک به دلیلی باب طبعشان نیست.

کاربران با استفاده از این پروژه خواهند توانست از بین ماژول های موجود قطعات مورد نظر خود را انتخاب کرده و تلفن هوشمندی بسازند که تمام جزئیات آن را خودشان و بر مبنای سلیقه خود انتخاب کرده باشند.

به همین دلیل است که افراد بسیاری در انتظار فرا رسیدن زمان عرضه محدود این محصول در کشور پورتو ریکو بودند، اتفاقی که پیشبینی می شد تا پیش از پایان سال جاری میلادی شاهد آن باشیم.

این تلفن هوشمند قرار بود پس از پورتو ریکو در بازار دیگر کشورها نیز عرضه شود و رونمایی از این محصول در کنفرانس I/O گوگل نشان می داد که همه چیز طبق برنامه پیش می رود، اما سازندگان روز گذشته ناگهان روی حساب توییتر خود اعلام کردند عرضه پروژه آرا به بازار، دچار تغییر مسیر خواهد شد.

سازندگان در توییت بعدی نیز اعلام کرده اند که این موضوع به معنی خداحافظی همیشگی با پورتو ریکو نخواهد بود، در نتیجه می توان حدس زد منظور از «تغییر مسیر» در اینجا، تغییر بازار اولیه برای عرضه محدود آغازین است که البته احتمال می رود در نهایت باعث به تعویث افتادن تاریخ عرضه نیز بشود.

هرچند گروه سازنده پروژه آرا از ارائه توضیحات بیشتر در این مورد خودداری کرده اند، اما به تعویق افتادن عرضه این تلفن هوشمند ماژولار، می تواند در نتیجه تغییرات ایجاد شده پس از مالکیت شرکت جدیدالتاسیس آلفابت بر گوگل باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • مهمان ناخوانده
    مهمان ناخوانده | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

    واسه ما چه فرقی داره؟؟فعلا که این تکنولوژی تا پنج سال بعد معرفی کامل وارد ایران بشه...کلا ایران از بقیه دنیا جدا شده تازگیا...اون از بانک مرکزیمون که هم تو تورم هست و هم هی ازش اختلاص میکنن...اونم از گمرک که نون واسه بعضی شرکتای دزد صفت شده...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی