ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل با موبایل Infinix HOT 2 به پروژه «اندروید وان» جان تازه ای می بخشد

سال گذشته گوگل از پروژه اندروید وان پرده برداشت؛ پروژه ای بلند پروازانه که هدفش، کاربرانی بودند که تا کنون از تلفن هوشمند استفاده نکرده اند. سال پیش، این پروژه در کشور هندوستان آغاز به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۲۳

سال گذشته گوگل از پروژه اندروید وان پرده برداشت؛ پروژه ای بلند پروازانه که هدفش، کاربرانی بودند که تا کنون از تلفن هوشمند استفاده نکرده اند.

سال پیش، این پروژه در کشور هندوستان آغاز به کار کرد و در ابتدا نیز بازخورد خوبی داشت اما پس از مدتی، دیگر خبری از آن نشنیدیم. اکنون اما غول جستجو آغازی جدید بر اندروید وان را کلید زده و یک تلفن هوشمند جدید از سوی سازنده ای هنگ کنگی به نام Infinix را در اختیار برخی کشورهای آفریقایی گذاشته. این کشور ها عبارت هستند از نیجریه، مصر، غنا، ساحل عاج، کنیا و مراکش.

نکته جالب تر اینکه تلفن هوشمند ارزان قیمتی که از سوی Infinix توسعه یافته، اکنون از اندروید ۵.۱ استفاده می کند و در آینده نزدیک نیز به اندروید مارشملو بروز رسانی خواهد شد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گوگل برای گسترش پذیرش این پروژه از سوی مردم کشورهای یاد شده، همکاری اش را با یکی از بزرگترین اپراتورهای آفریقا به نام «MTN» آغاز کرده. این شرکت همچنین اظهار نموده که در حال کار کردن بر روی قابلیت های آفلاین یوتوب برای کشورهای نیجریه، کنیا، غنا و البته مصر است و در ماه های آینده ساکنان این کشور ها قادر هستند از همین سرویس استفاده کرده و ویدیوها را تا ۴۸ ساعت در دستگاه خود ذخیره نمایند.

پروژه اندروید وان یکی از راه هایی است که توسط آن، گوگل می تواند اندروید خالص خود را با قیمتی پایین به دست کاربران زیادی برساند.

همانگونه که گفتیم، سازنده هنگ کنگی، Infinix این موبایل را ساخته و نام آن نیز HOT 2 است. تلفن همراه یاد شده اکنون از اندروید ۵.۱ بهره برده و در ۵ رنگ مختلف عرضه می گردد. نکته جالب اینکه رم در مدل طلایی رنگ دو گیگابایت بوده اما سایر رنگ ها دارای یک چیپ حافظه رم ۱ گیگابایتی هستند.

نمایشگر این محصول نیز ۵ اینچ با رزولوشن HD است و از دو سیم کارت به شکل همزمان پشتیبانی به عمل می آورد. چیپست آن نیز از سوی مدیاتک ساخته شده که ۴ هسته ای بوده و فرکانس کاری اش تا ۱.۳ گیگاهرتز بالا می رود. دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی نیز در آن جای گرفته اند و حافظه داخلی دستگاه نیز ۱۶ گیگابایت است که البته می توانید از طریق کارت حافظه آن را افزایش دهید. گوگل قیمت این موبایل را ۸۸ دلار تعیین کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • hadi
    hadi | ۲۹ مرداد ۱۳۹۴

    واقعا تا کی باید گرون بخریم با یه حساب سرانگشتی یه گوشی با این امکانات حداقل 150 گرون تر بهمون میندازن

  • امیر
    امیر | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    آقای گوگل منم گوشی هوشمند ندارم! بیار به دست منم برسون.
    باتشکر

  • علی
    علی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    با این قیمت عالیه . قیافشم خوبه . امکاناتشم دو برابر قیمتش ارزش داره .
    خداکنه اینورام بیاد .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی