ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز 10 موبایل Archos 50 Cesium در آذرماه معرفی می گردد

Archos یک شرکت فرانسوی است که به خاطر تولید تلفن های هوشمند مقرون به صرفه اش شناخته می شود و امروز این کمپانی نخستین موبایل مبتنی بر ویندوز 10 موبایل خود به نام Archos 50 Cesium را ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

Archos یک شرکت فرانسوی است که به خاطر تولید تلفن های هوشمند مقرون به صرفه اش شناخته می شود و امروز این کمپانی نخستین موبایل مبتنی بر ویندوز 10 موبایل خود به نام Archos 50 Cesium را معرفی کرد.

این تلفن هوشمند قرار است که در نمایشگاه IFA 2015 رونمایی گردد اما قرار نیست که تا آذرماه وارد بازار شود و پس از ارائه قیمتی در حدود 99 پوند در انگلستان و 150 دلار در آمریکا خواهد داشت.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

همانطور که انتظار خواهید داشت Archos 50 Cesium بهترین امکانات را به کاربرانش ارائه نمی دهد و برای نمونه مجهز به یک چیپست چهار هسته ای اسنپدرگون 210 است که سرعت کلاکی برابر با 1.1 گیگا هرتز دارد و از یک نمایشگر 5 اینچی با رزلوشن 720 در 1280 پیکسل بهره می برد.

این محصول همچنین دارای یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی است و یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء برایش در نظر گرفته شده.

یک باتری 2100 میلی آمپر ساعتی هم وظیفه تامین انرژی مورد نیاز دستگاه را بر عهده دارد و پشتیبانی از استاندارد ارتباطی LTE و همچنین دو سیم کارت نیز از دیگر قابلیت های مطرح شده برای این دستگاه است.

موبایل جدید Archos شاید نخستین تلفن هوشمندی باشد که از ویندوز 10 پشتیبانی می کند البته لومیاهای جدید مایکروسافت قرار است که ابتدا ارائه گردند و اینکه کدامیک زودتر به دست مشتریان می رسند مساله ای است که نیازمند گذر زمان است.

اما شرکت فرانسوی Archos در کنار 50 Cesium در نظر دارد تلفن هوشمند 50e Helium را هم معرفی کند که از لحاظ سخت افزاری شباهت زیادی به این موبایل مبتنی بر ویندوز 10 موبایل ندارد با این همه، از نسخه 5.1 اندروید بهره می برد و از نظر قیمتی نیز با 50 Cesium برابری می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amir KH
    Amir KH | ۴ شهریور ۱۳۹۴

    شما آرم پشت گوشی رو ببین میفهمی

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۴ شهریور ۱۳۹۴

    فکر می کنم با این تولید کننده گان کوچک شروع یه حرکت بزرگ برای مایکروسافت باشه مخصوصا اگه چینی ها هم ویندوز تولید کنند به گسترشش خیلی کمک می کنه .......

مطالب پیشنهادی