ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند Diamond S از Archos رسماً معرفی شد

در حالیکه بیشتر تلفن های هوشمند بهره مند از نمایشگرهای Super AMOLED تا به امروز توسط سامسونگ تولید می شدند به نظر می رسد رفته رفته باید به حضور این تکنولوژی در محصولات سایر کمپانی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۴ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

در حالیکه بیشتر تلفن های هوشمند بهره مند از نمایشگرهای Super AMOLED تا به امروز توسط سامسونگ تولید می شدند به نظر می رسد رفته رفته باید به حضور این تکنولوژی در محصولات سایر کمپانی ها نیز عادت کنیم.

برای مثال اسمارت فون Diamond S از شرکت Archos که همین امروز معرفی شده، یکی از دیوایس های جدیدی است که در نمایشگرش از فناوری Super AMOLED بهره جسته.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

صفحه نمایش تلفن هوشمند مورد اشاره ۵ اینچی بوده و رزولوشنی برابر با ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد که همین موضوع به ما گوشزد می نماید با محصولی پرچمدار طرف نیستیم. ضمناً این موبایل قدرت خودش را از یک چیپست هشت هسته ای و ۶۴ بیتی MT6753 مدیاتک با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز می گیرد و به صورت پیش فرض اندروید ۵.۱ را نیز اجرا می کند.

Archos-Diamond-S

در قسمت پشتی Diamond S که از جنس شیشه محسوب می گردد، دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی جای گرفته و در بخش جلویی نیز شاهد حضور دوربینی ۸ مگاپیکسلی هستیم. از دیگر ویژگی های اسمارت فون مذکور نیز می توان به پشتیبانی از تکنولوژی ارتباطی LTE، دو گیگابایت حافظه ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش، باتری ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی و دارا بودن دو درگاه سیم کارت اشاره نمود.

گفتنی است Archos، شرکت سازنده دیوایس یاد شده، بنا دارد تا آن را از ماه نوامبر وارد بازارهای اروپایی و آمریکایی نماید و برایش قیمتی ۲۵۰ دلاری در نظر گرفته. این کمپانی امروز مشخصات تلفن هوشند دیگری با عنوان Cesium 50 را نیز منتشر نموده که بر مبنای ویندوز ۱۰ موبایل توسعه یافته (50e Helium نیز اسمارت فونی جدید و نسخه مشابه همین موبایل است که از اندروید بهره می برد) و بنا دارد هر سه محصول جدیدش را در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2015 برای عموم به صورت رسمی به نمایش درآورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Gibb
    Gibb | ۴ شهریور ۱۳۹۴

    یه برند جدید به اسم argooz اپمده لطفا اینم پوشش بدید

  • kara
    kara | ۴ شهریور ۱۳۹۴

    صفحه نمایش تبلتای این شرکت هم رتینا بود

مطالب پیشنهادی