ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری تازه و منتسب به موبایل های پرچمدار آتی مایکروسافت

بر طبق شایعات اخیر انتظار می رود مایکروسافت در ماه اکتبر مراسم ویژه ای را برگزار کرده و طی آن حداقل از ۴ دیوایس جدید پرده بردارد که این دیوایس ها احتمالاً عبارت خواهند بود ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۵ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

بر طبق شایعات اخیر انتظار می رود مایکروسافت در ماه اکتبر مراسم ویژه ای را برگزار کرده و طی آن حداقل از ۴ دیوایس جدید پرده بردارد که این دیوایس ها احتمالاً عبارت خواهند بود از: تبلت سرفس ۴، نسخه ی دوم مایکروسافت بند و دو تلفن هوشمند.

تا به حال از دو موبایل مورد اشاره با اسامی رمز Talkman و Cityman یاد شده و حدس زده می شود در نهایت برای آنها عناوین تجاری لومیا ۹۴۰ و ۹۴۰ XL‌ و یا لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ XL برگزیده گردد. اما اگر از بحث نامگذاری عبور کنیم، امروز تصاویری از تلفن های هوشمند مذکور به اینترنت راه یافته که به ما فرصت می دهد نگاهی دقیق تر به آنها داشته باشیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تصاویر تازه انتشار یافته شامل دو رندر بوده که هر یک موبایلی را از سه زاویه مختلف نشان می دهند و  ضمناً عکس دیگری نیز وجود دارد که تصویری زنده از Cityman را ارائه نموده که ظاهراً به یک داک متصل است و احتمال داده می شود این داک ویژه ی استفاده از قابلیت Continuum بوده تا کاربر بتواند با استفاده از آن تصویر نمایشگر موبایلش را روی صفحه نمایش های بزرگتر منتقل کرده و مانند یک کامپیوتر شخصی از آن بهره بگیرد.

گفته می شود لومیا Cityman دارای نمایشگری ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD خواهد بود و در آن چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ به کار بسته خواهد شد. علاوه بر این نکات موبایل مورد اشاره از اسکنر عنبیه چشم، دکمه های آلومینیومی در کنار بدنه و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز بهره خواهد برد.

در سوی دیگر لومیا Talkman هم نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD خواهد داشت و چیپست شش هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ به آن قدرت خواهد بخشید. از دیگر ویژگی های آن نیز می توان به ۳ گیگابایت حافظه ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی PureView اشاره کرد.

هر دو اسمارت فون به صورت پیش فرض ویندوز ۱۰ موبایل را اجرا خواهند نمود و فعلاً شایعات از احتمال معرفی شان در ۱۹ اکتبر مصادف با ۲۷ مهر ماه خبر می دهند.

Microsoft-Lumia-Cityman-950-XL--940-XL (1)

Microsoft-Lumia-Talkman-950--940

Microsoft-Lumia-Cityman-950-XL--940-XL

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • Shahriar
    Shahriar | ۵ شهریور ۱۳۹۴

    همه اش فیکه،اون تصویر هم که یه گوشی سیم بهش وصله در واقع lumia 640 xl هست که یه تصویر از ویندوز 10 رو داره نشون میده،خبرا میگفتن بدنه آلومنیوم یک پارچه نه پلاستیک،و این خودش نشون میده که این تصاویر فیکه.

  • reza
    reza | ۵ شهریور ۱۳۹۴

    ه حسی بهم میگه فوتوشاپه
    یعنی امیدوارم باشه :|

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۵ شهریور ۱۳۹۴

    امیدوارم اینا نباشه
    چون من یکی‌که اصلا و ابدا دوستش ندارم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی