ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

اختصاصی دیجیاتو: نگاه نزدیک به تلفن هوشمند Xperia Z5 Compact

همانطوری که امروز در دیجیاتو نوشتیم سونی از سه تلفن هوشمند جدید پرده برداشت تا به همه سلیقه ها پاسخی در خور و مناسب داده باشد. یکی از این اسمارت فون ها اکسپریا Z5 کامپکت ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۱:۲۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطوری که امروز در دیجیاتو نوشتیم سونی از سه تلفن هوشمند جدید پرده برداشت تا به همه سلیقه ها پاسخی در خور و مناسب داده باشد. یکی از این اسمارت فون ها اکسپریا Z5 کامپکت نام گرفته که از نمایشگری ۴.۶ اینچی با رزولوشن ۷۲۰P بهره می برد.

از ویژگی های اصلی دیوایس مورد بحث نیز می توان به دوربین ۲۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵.۱ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت، باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش اشاره نمود.

اکنون و در کنار همه صحبت های صورت پذیرفته از شما دعوت به عمل می آوریم تا ویدئوی نگاه نزدیک اختصاصی دیجیاتو به دستاورد جدید سونی یا همان اکسپریا Z5 Compact را مشاهده کنید. با دیجیاتو همراه باشید.

نگاه نزدیک به اکسپریا Z5 Compact

نگاه نزدیک به اکسپریا Z5

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • قریشی
    قریشی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    من خودم طرفدار سامسونگم ولی امسال علاوه بر سامسونگ و ال جی چیزی به نام اکسپریا زد 5 هم باید بیاد وسط میدون چون دیگه با محصولات دیگر سونی کاملا فرق داره
    سونی واقعا خودشو باید تو این گوشی نجات بده

  • نوید
    نوید | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    خود z5 عالی بود ولی این نسخه کامپکتش چنگی به دل نمی زنه.
    من از طرفدارای سری کامپکت سونیم ، الان Z3 compact دارم که خیلی ازش راضیم ولی این اصلا به دلم نَشِست... طراحی قاب کنار گوشی اصلا جالب نیست...
    فکر کنم باید کم کم به گوشی بزرگ عادت کنم

  • حمید
    حمید | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    اقای قاسمی در زد 5 هیچ صحبتی در مورد رابط های کاربری گوشی نکردید...

  • اشکان
    اشکان | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    Z5 Compact ضخامتش 8.9 میلیمتره، M8 ضخامتش 9.4 میلیمتر. :|
    درسته به خاطر طراحی مکعبی این و برعکس طراحی خمیده و پر انحنای اون، از کنار که ببینی اینجور به نظر بیاد، ولی مانی جان از شما بیشتر انتظار میره... یه سری چیز های پایه ای رو باید بدونی دیگه. :|
    متاسفانه از چندتا چیزش خیلی نا اُمید شدم، یکی رم که همون 2 مونده (هرچند دیجیاتو گفت 3 ولی خود سونی نوشته 2)، یکی صفحه که میتونست FHD بشه ولی نشد، یکی هم همین پلاستیک بودنش. به نظرم در مجموع ارزش نداره از Z3 Compact مهاجرت کنه به این. هرچند که دوربینش خیلی خوبه و معلوم نیست شاید حتی صفحه و باتری هم بهتر شده باشه کمی. ولی بازم تغییرات در حدی که باید باشه نبود.

  • ashkan
    ashkan | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    نسخه کامپکت درسته اقتصادی هس اما طبق گفته اقای قاسمی کمی بی توجهی شده بهش نسبت به نسخه های بزرگتر.
    اما Z5 خودش عالی بود از حرف های اقای قاسمی و عملکردش معلوم بود لطفا نسخه premium هم بررسی کنید ویدیوشو بذارید ممنون

  • MiladM007
    MiladM007 | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    ترکوند سونی، فقط امیدوارم به این سایکل 6 ماه ــی فِلَگ شیپ دادن هم پایان بده _ البته بعد از Z6 : دی

    • borna_talebi
      borna_talebi | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

      تو مصاحبه سایت همسایه با یکی از مسولین سونی گفته شد که چرخه پرچمدارا یکساله شده

  • تایسون
    تایسون | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    آقا به پرمیوم نگاه نزدیک بندازید سریعا

  • shahin
    shahin | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    من تو این رنج m5 رو بیشتر ترجیح میدم

  • الأحـــــوازي
    الأحـــــوازي | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    عالیه عزیز منه این کامپکت شک نکنید تو دست خیلی ارگونومیِ عالی ای میتونه داشته باشه

  • mohamad
    mohamad | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    ارزون تره دیگه.نسبت به کوچک و ارزان بودنش فکر کنم مناسب باشه

مطالب پیشنهادی