اختصاصی: نگاه نزدیک دیجیاتو به تلفن هوشمند اکسپریا Z5 از سونی
سونی دقایقی پیش در حاشیه نمایشگاه IFA، از جدیدترین پرچمدار خود تحت عنوان اکسپریا Z5 پرده برداشت. شرکت ژاپنی برای اولین بار در سال ۲۰۱۵، پرچمدار جهانی تلفن های هوشمند خود را معرفی کرد. این ...
سونی دقایقی پیش در حاشیه نمایشگاه IFA، از جدیدترین پرچمدار خود تحت عنوان اکسپریا Z5 پرده برداشت. شرکت ژاپنی برای اولین بار در سال ۲۰۱۵، پرچمدار جهانی تلفن های هوشمند خود را معرفی کرد.
این موبایل با ظاهری زیبا و بروز ترین سخت افزار، آمده تا در دل هواداران پلتفرم اندروید جای گیرد. در این میان باید اشاره کرد که سونی در مراسم خود از قابلیت هایی خبر داد که برای اولین بار در یک موبایل هوشمند دیده می شوند. یکی از این ویژگی ها را می توان قابلیت فوکوس خودکار فوق سریع این تلفن همراه دانست که در میان کل اسمارت فون های توسعه یافته تا کنون، بی نظیر است.
از شما دعوت می کنیم نگاه نزدیک اختصاصی دیجیاتو به اکسپریا Z5 در کنفرانس سونی را مشاهده فرمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
این Z5 و صفحه 5.2 اینچی داره و فول اچ دیه
اشتباها در ویدئو گفتید 5.5 و 4K که در Z5 Primium استفاده شده
آقای قاسمی صفحه این رو دیدن انقدر تعریف کردن معلوم نیست پریمیوم دیگه چیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بکازو هیرای بلد نیست درست گوشی معرفی کنه. قابلیت های جدید و کلیدی را نمیگه، دو خط در مورد پرمیوم بیشتر حرف نزد.. الان باید از تو رسانه ها و سایت سونی موبایل بگردیم مشخصات جدید رو پیدا کنیم. پرمیوم رفت تو لیست خریدم، فوق العادست
کازو هیرای*
واقعا با دیدن این ویدیو و حرف های جناب قاسمی بی نقص ترین اسمارتفون و جذابترین اسمارتفون حال حاضر دنیا معرفی شد بی نظیره من که منتظر Z5 premium
مانی چطور بود؟
بابا به مولا حاشیه گوشی های سونی کمترین مقداره یکم تحقیق کنید خوب...
مشکلش اینه که رو حاشیه هاش چیزی نیست...وگرنه طراحی سونی بهترینه شک نکنید....
دوستان نظرم عوض شد ..گویا رابط کاربریش تغییر اساسی کرده .
فوق العادست ......
پشتش الومینیومه ؟؟!!چه خوب ،حداقل تغییری هست ،از همه چیش راضیم تقریبا ،بجر عدم نواوری در طراحی و امکانات و همینطور اون حاشیه زیاد بالا و پایین . سنسور اثر انگشتشم ظاهرا خوبه و جاشم خوبه ......ممنون اقای قاسمی منتظر گزارشهای بیشتر شما هستیم .
الومینیوم نیست. Frosted glass هست که یه جور شیشه مات هست و اثر انگشت کمتری هم جذب میکنه.
بله درسته ،الان بیانیه رسمیشو تو اکسپ...خوندم .ولی جالبتر شده ،قشنگه
تبلیغ جدیده سونی پشتم گرمه اگه شاد اگه غمگین پشتم گرمه سونی با تکنولوژی اسنپ ۸۱۰
بعضی از دوستان انگار بعد معرفی زد5 یه جای دیگشون داره گرم میشه! :)
دوست دارم با ٥ اس ام طاق بزنم :||
مانی جان مرسی ازت
مشکیش یا طلاییش نبود اونجا ؟ خخخخخ
سونی چه کرده،ممنون جناب قاسمی عزیز واقعا از حرفاتون و عملکرد دستگاه میشه فهمید سونی شاهکار کرده،ممنون سونی
مانی اونجایی؟ :)