ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه ی جدید هیتمن با هدف افزودن محتوای بیش تر تا مارس 2016 تاخیر خورد

نسخه ی جدید بازی Hitman در E3 امسال و در کنفرانس سونی معرفی شد. پیش از این قرار بود بازی، در تاریخ 8 دسامبر سال جاری میلادی منتشر شود اما به نظر نمی رسد که هیتمن ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۲:۱۵

نسخه ی جدید بازی Hitman در E3 امسال و در کنفرانس سونی معرفی شد. پیش از این قرار بود بازی، در تاریخ 8 دسامبر سال جاری میلادی منتشر شود اما به نظر نمی رسد که هیتمن جدید به این زودی ها عرضه گردد؛ چرا که بنابر اعلام رسمی IO Interactive، بازی با تاخیری 3 ماهه، در ماه مارس 2016 به بازار خواهد آمد.

بنابه گفته ی سازندگان، تاخیر انجام شده به آن ها کمک خواهد کرد تا محتوای بیشتری برای بازی تدارک دیده و آپدیت های بازی را در مدت زمان کوتاه تری عرضه کنند که در نهایت به تجربه ای بهتر منجر خواهد شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سازندگان همچنین برای مشتاق نگه داشتن طرفداران، اینفوگرافیک جالبی منتشر کرده اند که یکی از مراحل هیتمن جدید را با بزرگ ترین مرحله ی Hitman Absolution مقایسه می کند:

Hitman Infography

همان طور که می توان در اینفوگرافی مشاهده کرد، مرحله ای از هیتمن جدید که The Showstopper نام دارد، محیطی با اندازه ی بیش از 6 برابر بزرگ ترین مرحله ی Hitman Absolution را شامل می شود.

هم چنین بیش از 300 شخص مختلف برای ترور و نیز بیش از 1300 شخصیت جانبی در مرحله وجود دارند که مطمئنا ارزش تکرار آن را بسیار بالا می برد.

در نهایت نیز ظاهرا یکی از محیط های مهم بازی، شهر پاریس خواهد بود و با بیش از 100 اتفاق هیجان انگیز، 70 چالش مختلف، 60 اتاق و نیز 25 محیط منحصر به فرد، گیمرها را سرگرم خواهد کرد.

نسخه ی جدید بازی هیتمن، در ماه مارس سال 2016 و برای پلتفرم های پی سی، پلی استیشن 4 و نیز اکس باکس وان عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی