نظرسنجی دیجیاتو: آیا حاضر به خرید نکسوس های جدید گوگل هستید؟
خانواده نکسوس همواره از جمله جذاب ترین موبایل های اندرویدی به شمار می رفته اند. گوگل به عنوان سردمدار اندروید، در این محصولات تلاش کرده تا تصور خود از یک تلفن هوشمند اندرویدی بی نقص ...
خانواده نکسوس همواره از جمله جذاب ترین موبایل های اندرویدی به شمار می رفته اند. گوگل به عنوان سردمدار اندروید، در این محصولات تلاش کرده تا تصور خود از یک تلفن هوشمند اندرویدی بی نقص را به تصویر کشد. قیمت مناسب، امکانات متعدد، کیفیت ساخت بالا و البته امکان بهره بردن از اندروید خالص، از جمله ویژگی هایی هستند که در محصولات خانواده نکسوس ارائه می شوند.
گوگل در ادامه مسیر موفقی که با نکسوس ها در پیش گرفته، امشب از دو موبایل جدید خود رونمایی به عمل آورد. نکسوس 5X با همکاری ال جی و نکسوس 6P با مشارکت هوآوی، دو تلفن هوشمندی هستند که قصد دارند با هدف گرفتن رده های مختلف کاربران، بازار را از آن خود کنند.
پیش از این طی مطالبی شما را با ویژگی های این دو محصول آشنا کردیم. اما آیا به نظرتان ویژگی های ارائه شده و طراحی ظاهری این دستگاه ها به حدی هستند که شما را نسبت به خریدشان قانع کنند؟ نظر خود را در این رابطه با ما به اشتراک بگذارید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مشخصات میگه نکسوز هواوی...دل میگه نکسوز ال جی اما با توجه به مشخصات Z5 sony یه چی دیگست...این نظر منه و بقیه نظرا نیز محترم هستن
الان که پول ندارم ولی اگه داشتم ، حتما حتما صد درصد بخاطر فیلمبرداری 240 فریم ، و نکسوز بودنش ، میگرفتمش. با یه dslr بعضافه همچین گوشی ای ، چه شاهکار های هنری ای که نمیشه خلق کرد...
درسته آیفون هم اسلو موشن داره ولی نکسوز یه چیز دیگست
خیلی دوس دارم بخرمش ولی بدنه پلاستیکیش دودلم کرده
خیلی خوشم اومد از 2 تا تلفن / اما راستش الان بازار خیلی داغه و موبایل های متفاوت و فوق العاده ای از اندرویید اومدن مثل s6 edge plus و priv که ماله سامسونگ قابلیت های عالی مثل gear VR دارن از اون طرف هم لومیاهای پرچمدار حسابی دلمو بردن / فکر نکنم برم سمتشون ترجیح می دم برم سمت تلفن هایی که ویژیگی ها و طراحی های خاص تری داشته باشن / اما به کسایی که دوست داشته با این قیمت بخرن حتمن پیشنهاد می دم
وقتی اینترنتی می خری برات shipped می شه / اینو دوستان دیگه ای هم پست های قبل گفتن / از نظر من معنی فرستادن و حمل فرق می کنه ، مثلن من نکسوس های جدید رو حمل می کنم با خودم به کتابخونه / فرستادن / گوگل نکسوس های جدید رو برای من فرستاد / اینجا صحبت درباره نکسوس های جدیده نه فروش سرفیس هر چیزی جای خودش /
shipped تو آمار یعنی ارسال شده. با اونی که تو فروشگاه اینترنتی هست معنیش فرق میکنه. پخش کرده اند تو سراسر دنیا و تو مغازه هاست یا ملت خریده اند. در مورد گوشی های موبایل shipped معمولن تعداد گوشی هایی که به دست اپراتورها رسیده تا به کاربرانشون بدهند رو هم شامل میشه. اگه آمار فروش واقعی محصولات فعال شده رو بخوان بگن میگن sold. حداقل خوبی بحث امشب اینه که تفاوت این دو کلمه رو یاد گرفتی. اینم به عنوان درس امشب زبانت بخون: http://www.idownloadblog.com/2011/10/28/shipped-vs-sold/
پاراگراف آخرش هم تلنگری به آمارسازی سمسونگ زده. لینکهای من قدیمی اند ولی قشنگند: We’re not knocking Samsung, they obviously make some popular products. But just be careful when comparing shipped to sold. Samsung could have said that it shipped a billion smartphones, but that doesn’t mean it sold one.
سامسونگ میتونه بگه یک میلیارد گوشی هوشمند ارسال کرده ولی معنیش این نیست که یک گوشی هم فروخته باشه.
از دوست جون جونیت بیشتر یاد گرفتم امشب / اومده متن رو کپی کرده بعد last quarter رو ننوشته / در ضمن همون طور که اون پست نوشتم مایکروسافت به اندازه تقاضا سرفیس پرو 3 درست می کنه دلیلش هم نوشتم و اینجوری زیاد یا کم تولید نمی کنه الان فضیه با سال 2011 فرق می کنه مهم بودن اخبار به روز بودنشونه / اگر می شه به این دوستت فرق بین حمل کردن و فرستادن رو توضیح بده
اگر یه کامنت هم مربوط به مطلب بنویسی خوبه
جدن منظورت اینه که معنای دو کلمه تو ۴ سال تغییر کرده؟ خوب بگو حواسم نبود / اشتباه شد / روسیه رو چین نوشتم / یه چیزی تو این مایه ها. حالا به اندازه میسازه یا بیشتر خودش میدونه. جی ال ایکس که نیست، مایکروسافته. با اون همه سیستم مالی پیچیده و بنیه قوی آخ هم نخواهد گفت. ولی shipped آمار فروش (sales report) نیست. میخوای قبول کن، میخوای هم نکن. چه اهمیتی داره؟
والا اگر شما درک درستی داشتی وقتی بار اول بهت گفتم اشتباه تایپی بودن چین ، تا حالا مطمئنن فهمیده بودی ، اما خوب انگار شعور فهمیدن این چیزا درک بالاتری می خواد که متاسفانه انکار شما تواناییش رو نداری هنوز / به خاطر این که مثل تولید بیش از حد سرفیس RT پیش نیاد ، مایکروسافت توی این نسل و نسل قبل سرفیس این کار رو کرد ، نگفتم معنی کلمات تغییر کردن ، روش شرکت ها عوض شده بنا به میزان درخواست می سازه
در حال حاضر الان سرفیس پرو 3 با ویندوز 10 به صورت پیش فرض هستش ، این یعنی میزان قبلی فرستاده شده و الان میزان جدید با ویندوز 10 همراه شدن / خیلی دوست داری اشتباه بگیری برو اشتباه دوست جون جونیتو بگیر که با قاطعیت می گفت سرفیس داخل سال 1 میلیون فروخته
حالا خوبه خودت توی هزار تا پست همین حرفارو کپی کردی ، الان میگی دیوان جوابتو اینجا بده!!
توی اون پس هم بهت گفتم ، گورتو گم کن چون داری هیکل این سایتو خراب میکنی
عاقایون صلوات بفرستین بحث رو تموم کنین.اینقدر کشش ندید.
یه جوری سوال پرسیده انگار یه مدل جدید آیفون معرفی شده.این نکسوس واقعاً جدیده گوگله،معلومه که حاضرم بخرمش.
يك و هفتصد هشتصد ميشه مدل ٦ نكسوس
فك نكنم انقد بيرزه.بازم بايد از نزديك ديد
الان ایفون 6 اس خریدم دیگه برای چی نکسوس بخرم. گوشی خوبیه نکسوس ولی ایفون 6 اس.....
صد درصد الجی 5ایکس رو میخرم
نه
بله...نسخه 6p رو هم ميخرم..