ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Japan Display موفق به قرار دادن رزولوشن 8K در نمایشگر 17 اینچی شد

به هر حال اگر ژاپنی ها در عرصه تکنولوژی پیشرو نباشند، نباید انتظاری از دیگر شرکت ها داشته باشیم. کمپانی Japan Display اخیرا موفق شده رزولوشنی فوق العاده بالا را در ابعادی بسیار کوچک بگنجاند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ مهر ۱۳۹۴ | ۲۱:۰۰

به هر حال اگر ژاپنی ها در عرصه تکنولوژی پیشرو نباشند، نباید انتظاری از دیگر شرکت ها داشته باشیم. کمپانی Japan Display اخیرا موفق شده رزولوشنی فوق العاده بالا را در ابعادی بسیار کوچک بگنجاند که نتیجه ی آن تصاویری بی نهایت با کیفیت است.

شرکت مذکور با به نمایش گذاشتن نمایشگر ال سی دی 17.3 اینچی با رزولوشن 8K و نرخ فریم 120 هرتز، یک بار دیگر قدرت خود را به رخ کشید تا به رقبایش نشان دهد چه خطری در پیش دارند. در حال حاضر تلفن های همراه و تبلت ها تکنولوژی های چندان جدید و نوآورانه ای برای ارائه ندارند و ارتقای سخت افزار موجود تا حد امکان یکی از اهداف تولیدکنندگان است.

نمایشگرهای باکیفیت همیشه برای خریداران در رده اول اهمیت قرار دارند و این روزها می بینیم که سونی با موبایل های جدید خود و اپل با نمایشگرهای رتینا چگونه دل کاربران شان را می برند. با این حال اگر فکر می کنید سونی با اکسپریای جدید خود شاهکار کرده بد نیست رقم ها را با آنچه که در تصویر فوق می بینید مقایسه کنید.

در هر اینچ از این نمایشگر 17.3 اینچی، تعداد 510 پیکسل با ابعادی بسیار کوچک قرار گرفته اند و در کنار هم کیفیتی ارائه می دهند که چشمان تان را خیره خواهد کرد. Japan Display می گوید نمایشگرهای جدید المان عمق را به تصاویر می بخشد و برای تدوین و ویرایش ویدیو می تواند ابزاری مناسب باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • reza
    reza | ۱۰ مهر ۱۳۹۴

    اولا بگم سهامدارش خود سونی ه.بعدشم بعضیا میگفتن 4kچشم قابل دیدن نیست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی