ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل 200 میلیون دلار دیگر در ژاپن دیسپلی سرمایه‌گذاری کرد

اپل برای کاهش وابستگی خود به سامسونگ و کمک به تولید پنل‌های OLED با ابعاد بزرگ، 200 میلیون دلار در شرکت ژاپن دیسپلی سرمایه‌گذاری کرد. این میزان سرمایه‌گذاری، دو برابر برنامه‌ریزی ابتدایی این شرکت محسوب ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

اپل برای کاهش وابستگی خود به سامسونگ و کمک به تولید پنل‌های OLED با ابعاد بزرگ، 200 میلیون دلار در شرکت ژاپن دیسپلی سرمایه‌گذاری کرد.

این میزان سرمایه‌گذاری، دو برابر برنامه‌ریزی ابتدایی این شرکت محسوب می‌شود. این شرکت کوپرتینویی تا به امروز 1.5 میلیارد دلار به عنوان وام به JDI پرداخت کرده که البته 700 میلیون دلار آن را پس گرفته است. با پرداخت 200 میلیون دلار جدید، میزان وام این شرکت ژاپنی به 1 میلیارد دلار می‌رسد.

ژاپن دیسپلی از این سرمایه‌گذاری 200 میلیون دلاری برای تضمین استفاده می‌کند تا قادر به حافظت از یک سرمایه‌گذاری دیگر با ارزش 830 میلیون دلار باشد. JDI‌ یکی از تامین‌کنندگان پنل LCD برای محصولات اپل است و همچنین پنل‌های OLED اپل واچ را تولید می‌کند.

آیفون ۱۱

علت سرمایه‌گذاری اپل و پرداخت پول به ژاپن دیسپلی، کمک به این شرکت برای ایجاد امکانات جهت تولید پنل‌های OLED با ابعاد بزرگ است. این پنل‌ها در آیفون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، البته هنوز این هدف محقق نشده. اپل تصمیم دارد میزان وابستگی خود به سامسونگ را کاهش دهد. در حال حاضر سامسونگ بزرگترین تامین‌کننده پنل‌های OLED برای آیفون‌ها بوده و ال جی به عنوان دومین تامین‌کننده فعالیت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی