ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تویوتا تا سال 2020 اتوموبیل های خودران به بازار می فرستد

تویوتا برنامه دارد تا سال 2020، اتوموبیل هایش را به سیستم هوشمند خودران مجهز کند و رانندگی در اتوبان ها را به ماشین بسپرد در حالی که راننده می توان فرمان را کاملا رها کرده ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ مهر ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

تویوتا برنامه دارد تا سال 2020، اتوموبیل هایش را به سیستم هوشمند خودران مجهز کند و رانندگی در اتوبان ها را به ماشین بسپرد در حالی که راننده می توان فرمان را کاملا رها کرده و به کار دیگری بپردازد.

طرح Lexus GS Highway Teammate که اخیر توسط کمپانی تویوتا به نمایش درآمده، ماشین ها را به سیستم هوشمندی مجهز می کند و به آن ها قابلیت تشخیص می بخشد تا بدون نیاز به دخالت راننده در جاده راه خود را طی کنند.

برندها و شرکت های معتبر بسیاری در سراسر جهان همین حالا تکنولوژی های شان را با موفقیت مورد آزمون قرار داده اند و تا چند سال دیگر شاهد ورود فناوری شان به بازار خواهیم بود. مدیران تویوتا می گویند تا سال 2020 طرح مذکور به نتیجه خواهد رسید و ماشین ها بدون راننده هم می توانند در اتوبان ها برانند.

دوربین ها و سنسورهای متصل به خودرو، تمام جاده را بررسی می کنند، از خطوط گرفته تا ماشین های اطراف تا فاصله مطمئن را حفظ کرده و از هر گونه برخورد احتمالی جلوگیری کنند. کمپانی تویوتا در حال سرمایه گذاری عظیمی در حوزه هوش مصنوعی است و نتیجه این کار را تا چند سال دیگر می توان متوجه شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • m. masoud
    m. masoud | ۱۷ مهر ۱۳۹۴

    بزودی شاهد پراید خودران در خیابان های کشورمون هستیم

    • JC
      JC | ۱۷ مهر ۱۳۹۴

      پراید خودران نه ، پراید خود تصادف

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی