ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مشخصه های فنی تلفن هوشمند پپسی فاش شد

تنها چند روز پیش در میان خبرها سخن از تصویری که بر روی شبکه ی اجتماعی چینی Weibo منتشر شده بود به میان آمد و مطابق این عکس گفته می شد پپسی، شرکتی که سال ها ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۰ مهر ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

تنها چند روز پیش در میان خبرها سخن از تصویری که بر روی شبکه ی اجتماعی چینی Weibo منتشر شده بود به میان آمد و مطابق این عکس گفته می شد پپسی، شرکتی که سال ها به تولید نوشابه های گاز دار اشتغال داشته، اکنون بنا دارد یک تلفن هوشمند را راهی بازار سازد.

امروز اخبار تازه ای در رابطه با این اسمارت فون به بیرون درز یافته و اکنون ذکر می گردد دیوایس مورد بحث نام Pepsi P1 را یدک خواهد کشید و این احتمال نیز مطرح شده که شاید شاهد رونمایی اش در روز ۲۰ اکتبر مصادف با ۲۸ مهر ماه باشیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

طبق شواهد و اطلاعات جدیدی که حالا در دسترس داریم پپسی پی ۱ از صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل برخوردار خواهد بود. این دستگاه قدرتش را از چیپست هشت هسته ای MT6592 مدیاتک (با فرکانس کاری ۱.۷ گیگاهرتز) خواهد گرفت و پردازشگر Mali-450 نیز در آن پردازش های گرافیکی را به سرانجام خواهند رساند.

از دیگر مشخصه های اسمارت فون مورد بحث هم می توان به ۲ گیگابایت حافظه ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید ۵.۱ اشاره داشت.

pep-a

ضمناً گمانه زنی می شود که اولین تلفن هوشمند پپسی با قیمتی ۲۵۰ دلاری به دست کاربران برسد و البته بدون شک این برند بلند آوازه در صنعت نوشیدنی ها قصدی برای ورود جدی به آشفته بازار موبایل نداشته و احتمالاً به یک کمپانی چینی اجازه داده تا نام و لوگوی خودش را بر روی یک اسمارت فون جدید در دست تولید قرار دهد.

نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید استفاده از یک برند نوشیدنی های گازدار برای خاص جلوه دادن یک تلفن هوشمند ایده ی موفقی خواهد بود یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • آروین
    آروین | ۲۱ مهر ۱۳۹۴

    من کاری با طراحیش،قیافش،شرکتش،نوشابشو اینا ندارممممممممممممممممممممممم خو بابا اون آرم مسخرتو نچسبون اون پشت ،الان که دارم میبینمش دستام میلرزه

  • م
    م | ۲۱ مهر ۱۳۹۴

    اﻳﻦ ك p8ه ﭘﺸﺘﺶ اﺳﺘﻴﻜﺮ ﭼﺴﺒﻮﻧﺪﻥ :D

  • مجتبی
    مجتبی | ۲۱ مهر ۱۳۹۴

    دیگه فقط همین مونده بود پپسی ام وارد بازار موبایل بشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی