ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شرکت OPPO رسما موبایل R7s را معرفی کرد

شرکت اوپو دقایقی پیش و در حاشیه نمایشگاه GITEX 2015 از جدیدترین محصول خود با نام R7s رونمایی به عمل آورد. R7 S جدیدترین عضو خانواده R7 به شمار می رود که در کنار محصولاتی ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۶ مهر ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۹

شرکت اوپو دقایقی پیش و در حاشیه نمایشگاه GITEX 2015 از جدیدترین محصول خود با نام R7s رونمایی به عمل آورد. R7 S جدیدترین عضو خانواده R7 به شمار می رود که در کنار محصولاتی همچون R7 Plus و R7 Lite، سبد محصول OPPO را تکمیل می کند.

رم ۴ گیگابایتی و باتری ۳۰۷۰ میلی آمپری را می توان از جمله شاخص ترین مشخصات سخت افزاری این محصول برشمرد. این دستگاه به تکنولوژی شارژ سریع اختصاصی OPPO مجهز است و می تواند ظرف ۴۰ دقیقه به ۹۰ درصد شارژ دست پیدا کند. OPPO همچنین مدعی می شود که با تنها ۵ دقیقه شارژ، می توانید ۲ ساعت مکالمه را با این دستگاه صورت دهید.

در ادامه مطلب می توانید بیانیه خبری رسمی OPPO در رابطه با این محصول را مطالعه کنید و گزارش تصویری و نگاه نزدیک دیجیاتو را نیز مشاهده نمایید.

IMG_9246

شرکت اوپو که در عرصه گوشی های هوشمند همیشه به دنبال پیشرفت و ابداعات بی سابقه است، امروز در دبی از مدل جدید گوشی های سری R7 به نام R7s رونمایی کرد.

در کنار RAM GB4، این گوشی به امکاناتی فوق العاده مـثل باتری mAh3070، صفحه نمایش 5.5 اینچی Amoled D2.5 و GB32حافظه داخلی قابل ارتقا مجهز است و طراحی بدنه آن هم همان بدنه یکپارچه فلزی سری گوشی های R7 است. با رونمایی از R7s در دبی، اوپو با در نظر گرفتن این شهر به عنوان مرکز فعالیت خود در منطقه خاور میانه ، به دنبال گسترش اعتبار برند خود در این منطقه است.

عملکرد سریع با RAM GB4 و سیستم عامل ColorOS 2.1

IMG_9264

باید با وجود امکاناتی چون RAM GB4، حافظه داخلی GB32 و پردازنده 8 هسته ای Qualcomm Snapdragon 615 منتظر سرعت بالایی از مدل R7s باشیم. کاربران این گوشی های می توانند روی سرعت فوق العاده دانلود بازی ها و برنامه ها و هم زمان عملکرد چند سویه آن حساب کنند. این گوشی در جایگاه مخصوص قرار گرفتن دو سیم کارت، امکان قرار دادن کارت حافظه تا GB128 را نیز دارد تا کاربران به راحتی حجم مورد نظر اطلاعات را همیشه در دسترس داشته باشند.

IMG_9256

سیستم عامل ColorOS 2.1 که بر پایه Android 5.1 بنا شده هم کاملا در این مدل ارتقا یافته وعملکرد بهتری با تغییراتی مثل بوت آپ سریع تر، ذخیره انرژی بیشتر، کاربری آسان تر ، کیفیت تصویری بالاتر و دسترسی به اینترنت راحت تر به همراه می آورد.

ظرفیت بالای باتری به همراه شارژر سریع

IMG_9266

با 5 دقیقه شارژ باتری mAh3070 با فن آوری شارژر سریع ووک، 2 ساعت مکالمه داشته باشید. با امکانات این شارژر فوق العاده، باتری مدل R7s ظرف 50 دقیقه 90% شارژ می شود.

برای آزمایش عمر شارژ باتری، اوپو به وسیله یک بازوی مکانیکی شرایط واقعی و روزمره استفاده از گوشی را به وجود می آورد. این وسیله، دقیقا همان کاربری های روزانه گوشی هوشمند مثل استفاده از اینترنت، عکاسی و مکالمه تلفنی را تقلید می کند. این آزمایش عمر شارژ باتری مدل R7s را 13 ساعت و 15 دقیقه مشخص کرد که برای استفاده کامل یک صبح تا شب کافیست.

لحظات زیبای خود را با Flash Shot ماندگار کنید

IMG_9252

مدل R7s درست مثل تمام مدل های دیگر سری R7، مجهز به فن آوری Flash Shot است که درواقع ترکیبی از امکاناتی چون فعالسازی سریع، فوکوس سریع و عکاسی بدون لرزش است. قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز(PDAF) در Flash Shot با 0.1 ثانیه زمان با یک دوربین SLR برابری می کند.

IMG_9260

سرعت عملکرد دوربین در این گوشی نسبت به مدل های قبلی 30% بیشتر شده و سیستم ضد لرزش ویژه برای دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی آن امکان عکاسی واضحی در شرایطی با تحرک یا سرعت زیاد به همراه دارد.
این عملکرد سریع در کنار PureImage 2.0 ویژه اوپو، امکانات متنوعی به کاربران عرضه می کند و از عکاسان حرفه ای گرفته تا طرفداران عکس های "سلفی" را جذب خود می کند.

با Screen Flash عکس های سلفی به یاد ماندنی بگیرید

IMG_9254

Screen Flash یکی از امکانات سیستم عامل ColorOS 2.1 است که در ماه می 2015 ارائه شد.Screen Shot در زمان گرفتن عکس سلفی نوری از صفحه نمایش به صورت کاربر می تاباند تا حتی در شرایط کم نورامکان یک سلفی خوب وجود داشته باشد. با R7s مجهز به Screen Flash و همچنین Beautify 3.0، سلفی هایی بی نظیر بگیرید.

نمونه عکس های ثبت شده با دوربین R7 S

IMG_2015-10-18 16:10:15

IMG_2015-10-18 16:10:37

IMG_2015-10-18 16:10:55

R7sبا طراحی زیبا ، بدنه یکپارچه ای از فلز با کیفیت به کار رفته در صنعت هوانوردی و صفحه نمایش شیشه ای D2.5 با لبه های منحنی درکنار ظاهری زیبا، کاربری لذت بخشی نیز به همراه دارد. صفحه 505 اینچی Amoled این گوشی با نسل چهارم Corning Gorilla Glass مقاوم شده است. در دست گرفتن این گوشی به دلیل شکل ظاهری آن بسیار ساده است و این در حالیست که آلیاژ منیزیم-آلومینیم به کار رفته در بدنه آن به این گوشی ظاهری محکم و مقاوم می بخشد.

IMG_9248

R7s از ماه نوامبر در ده کشور جهان از جمله سنگاپور، استرالیا، تایوان، ویتنام، اندونزی، مالزی، تایلند و کشورهای منطقه خاور میانه عرضه می شود. طرفداران این گوشی در اروپا و آمریکا نیز می توانند از ماه دسامبر آن را از وبسایت OPPOStyle تهیه کنند.

نگاه نزدیک دیجیاتو به OPPO R7 S

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • filmshow jr
    filmshow jr | ۱۱ مهر ۱۳۹۵

    عزیزم قبل اینکه نظر بدی و بگی چینی هست جنسش آشغاله اول یه مدت با گوشی کار کن
    من یک ساله که عضو خانواده Oppo هستم ولی واقعا راضیم به هرکیم پیشنهاد دادم خریده و راضی بوده
    کلا گوشی هست که اصلا هنگ نمیکنه
    امکانات خیلی بیشتری نسبت به گوشیهای دیگه داره
    فقط تنها شرکتی که میتونه باهاش رقابت کنه اپل هست
    درضمن دوستان عزیز اگر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی سریع به ما جواب بدن تا 2 ماهه آینده Oppo به ایران میاریم .

  • سعید
    سعید | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

    عزیزم اگه توی گزارشاتو تجزیه تحلیلات این کلمه اااااااا رو کم کنی خیلی خوب میشه رو اعصابه این ااااااگفتنات...

  • وحید
    وحید | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

    سلام
    من این گوشی رو از نزدیکد دیدم وباهاشککار کردم راستش اپل و سامسونگ و هواوي در مقابل این حرفی برای گفتن ندارن،میشه گفت جزو بهترین های دنیاست.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی