ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

فیسبوک مشکل مصرف بالای باتری در اپلیکیشن iOS خود را رفع می کند

اگر از خالی شدن سریع باتری آیفون تان شاکی هستید، و معتقید اپلیکیشن فیسبوک یکی از مهم ترین دلایل آن است، حق با شماست. آری گرنت، مدیر بخش مهندسی [سرپرست مهندسان] در فیسبوک امروز صراحتا اعلام ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

اگر از خالی شدن سریع باتری آیفون تان شاکی هستید، و معتقید اپلیکیشن فیسبوک یکی از مهم ترین دلایل آن است، حق با شماست. آری گرنت، مدیر بخش مهندسی [سرپرست مهندسان] در فیسبوک امروز صراحتا اعلام کرده که کمپانی به چند مشکل کلیدی در نسخه iOS اپلیکیشن فیسبوک پی برده که عامل مصرف بسیار سریع باتری می شوند.

به طور دقیق تر، فیسبوک یک CPU spin در کدهای نتورک اپلیکیشن و مشکلات نرم افزاری مربوط به پردازش صدا را جز عوامل مصرف زیاد باتری قلمداد کرده. گاهی اوقات، پس از این که در فیسبوک تماشای یک ویدئو را به اتمام رسانده و اپلیکیشن را ترک می کنید، ممکن است پردازش صدای آنها ادامه پیدا کند و همین بر عمر باتری اثر سوء خواهد داشت.

خوشبختانه فیسبوک با بروزرسانی اپلیکیشن iOS خود وعده داده که شاهد بهینه سازی هایی در مصرف باتری هستیم. این بروزرسانی را می توانید همین حالا از اپ استور دریافت کنید. البته با آپدیت اپلیکیشن خواهید دید که مصرف باتری همچنان بالاست، اما غول شبکه های اجتماعی وعده داده که به روند بهینه سازی مصرف باتری در این اپلیکیشن ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • sokot
    sokot | ۱ آبان ۱۳۹۴

    عزیزم 15 شدی بیش تر تلاش کن
    بعد جناب عالی هروقت املات درست بیا یک برند رو خراب یک برند دیگه رو بالا ببر چون ابرو فن اپل رو میبری ذاهر مفتزهانه بنازم به سوادت

  • sokot
    sokot | ۱ آبان ۱۳۹۴

    یک دور این کامنتی رو که نوشتی بخون

    پ .ن.. مایکروسافت نیازی به خرید گوشی ویندوز فون توسط امثال شما نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی