ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین بازی موبایل نینتندو با نام Miitomo معرفی شد

روز گذشته گزارشی منتشر شد که به معرفی عنوان جدید نینتندو برای دستگاه های موبایل اشاره داشت و حالا امروز، نینتندو در جلسه ای رسما از Miitomo، اولین بازی موبایل اش طی توافق با شرکت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ آبان ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

روز گذشته گزارشی منتشر شد که به معرفی عنوان جدید نینتندو برای دستگاه های موبایل اشاره داشت و حالا امروز، نینتندو در جلسه ای رسما از Miitomo، اولین بازی موبایل اش طی توافق با شرکت DeNA رونمایی کرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وال استریت ژورنال، چند ساعت پیش به صورت زنده از مراسم سرمایه گذاران نینتندو، ساخت بازی Miitomo توسط نینتندو برای دستگاه های موبایل را تایید نمود. Miitomo یک تجربه رایگان خواهد بود که کاربران را از طریق Mii Avatar های شان به هم متصل می کند. Mii ها، کاراکترهای مجازی کاربران کنسول های نینتندو هستند، درست مشابه آواتارها در اکس باکس.

ایده ی اصلی ساخت این محصول، به اشتراک گذاری و متصل کردن کاربران به یکدیگر است و هدف غایی، ترغیب کاربران موبایل به خرید سخت افزارهای نینتندو خواهد بود.

انتظار می رفت اولین اپ نینتندو پیش از پایان سال جاری میلادی منتشر شود اما به هر دلیلی، پروژه با تاخیر مواجه شده است و تاریخ مارس 2016 (برابر با اسفند-فروردین پیش رو) برای عرضه Miitomo به بازار معین گردیده.

نینتندو قرار است تا مارس 2017، یک سال پس از تاریخ عرضه اولین بازی، 4 بازی موبایل دیگر نیز منتشر کند. برخی از آن ها به طور کل رایگان هستند و برخی دیگر قابلیت های پریمیوم یا ویژه خواهند داشت. شرکت DeNA نیز وظیفه ی گرداندن و اداره کردن این پنج بازی را به عهده خواهد داشت.

نینتندو یک سیستم جدید برای اعضای خود در دست ساخت دارد که Nintendo Account نام دارد. تمام کنسول های خانگی و همراه، پی سی ها، اسمارت فون ها و تبلت ها به یک سیستم واحد متصل خواهند شد و از این طریق نینتندو امید دارد تا اشتراک گذاری داده میان پلتفرم ها را بیشتر کند.

در این گزارش آمده است که نینتندو بازی های معرفی نشده ای برای 3DS و Wii U در دست ساخت دارد که برخی از آن ها تا پیش از پایان سال به بازار عرضه می گردند. همچنین، تعداد Amiibo های فروخته شده تا انتهای سپتامبر امسال، به 21.1 میلیون رسیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Artemis
    Artemis | ۷ آبان ۱۳۹۴

    الان دقیقا سبکش چیه؟
    گیم پلیش چطوریه؟

  • bawar
    bawar | ۷ آبان ۱۳۹۴

    ههههههه نا اومید شدم, بابا تو دیگە كی هستی؟

مطالب پیشنهادی