ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

دومین تلفن همراه اندرویدی بلک بری احتمالا Vienna نام دارد

شایعه مربوط به ورژن اندرویدی بلک بری پاسپورت را به یاد دارید؟ اگرچه چنین تلفن همراهی هیچ وقت ساخته نشد اما گزارش ها حاکی از آن است که بلک بری در حال توسعه موبایلی با ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ آبان ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۱

شایعه مربوط به ورژن اندرویدی بلک بری پاسپورت را به یاد دارید؟ اگرچه چنین تلفن همراهی هیچ وقت ساخته نشد اما گزارش ها حاکی از آن است که بلک بری در حال توسعه موبایلی با کیبورد فیزیکی QWERTY است.

برخلاف Priv که کیبورد آن در حالت عادی پنهان است و پس از باز کردن موبایل یا در اصطلاح اسلاید کردن آن به صفحه کلید دسترسی پیدا می کنید، کیبورد توسعه داده شده برای تلفن همراه جدید همانند مدل پاسپورت همواره در دسترس خواهد بود. اسم رمز این تلفن همراه Vienna است و احتمالا نام اصلی اش نخواهد بود. بلک بری برای Priv هم پیش تر نام Venice را انتخاب کرده بود.

BlackBerry-Vienna (1)

اما آنچه که در تصویر فوق می بینید، اولین تصویر BlackBerry Vienna است که توسط CrackBerry انتشار یافته است. به نظر نمی رسد که دستگاه ظاهر ویژه و خاص BlackBerry Priv را داشته باشد و به همین دلیل احتمالا دستگاه ارزان تری هم خواهد بود. البته، جالب است که بالای کیبورد، سه دکمه فیزیکی اندرویدی هم قرار گرفته است.

متاسفانه هیچ خبری در ارتباط با قیمت و تاریخ عرضه و حتی تاریه رونمایی دستگاه از سوی کرک بری اعلام نشده است. بنابراین باید همچنان شاهد شنیدن شایعات مختلف باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۲۱ آبان ۱۳۹۴

    خشگله

  • Behrooz_sayyar
    Behrooz_sayyar | ۲۱ آبان ۱۳۹۴

    جـــــالبه

مطالب پیشنهادی