ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فال آوت 4 به فروش 5 میلیون واحدی در هفته نخست دست یافت

بنابر گزارش اخیر وب سایت VGChzrtz، بتسدا رسما اعلام کرده که بازی فال آوت 4 (بررسی دیجیاتو) توانسته به فروش تخمینی 5.19 میلیون واحدی در هفته اول دست یابد. شاهکار جدید کمپانی بتسدا که شانس ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ آذر ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

بنابر گزارش اخیر وب سایت VGChzrtz، بتسدا رسما اعلام کرده که بازی فال آوت 4 (بررسی دیجیاتو) توانسته به فروش تخمینی 5.19 میلیون واحدی در هفته اول دست یابد.

شاهکار جدید کمپانی بتسدا که شانس زیادی برای دریافت عنوان بهترین بازی امسال دارد، حدود 58 درصد از فروش خود را مدیون کنسول پلی استیشن 4 بوده است. فال آوت روی کنسول نسل هشتمی سونی، کمی بیش از 3 میلیون واحد فروخته و این رقم برای کنسول اکس باکس وان، حدود 1.7 میلیون واحد است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در همین حال، فروش نسخه فیزیکی پلتفرم پی سی ظاهرا کمی ضعیف بوده و بازی توانسته تنها 450000 واحد روی این پلتفرم بفروشد. البته باید در نظر داشت که پی سی گیمرها به تازگی علاقه ای وصف ناپذیر به خرید بازی های دیجیتالی پیدا کرده اند و فال آوت در روزهای نخست عرضه روی این پلتفرم، توانست چند رکورد را جا به جا کرده و به محبوب ترین بازی استیم تبدیل شود.

جدا از عملکرد بازی روی پلتفرم های مختلف، فال آوت به محبوبیت زیادی در آمریکای شمالی دست یافته و در این ناحیه، تقریبا نصف واحدهای بازی، یعنی حدود 2.5 میلیون واحد، به فروش رسیده است. بعد از این، اروپا با در اختیار داشتن 33 درصد از سهم فروش (حدود 1.7 میلیون واحد)، در رده دوم قرار گرفته. گیمرهای کشورهای انگلستان، آلمان و فرانسه، به ترتیب بیش ترین تمایل نسبت به خرید فال آوت در اروپا را نشان داده اند.

در همین حال، کمپانی بتسدا اعلام کرده تا به امروز چیری در حدود 12 میلیون واحد به خرده فروشان عرضه شده است و باید منتظر ماند و دید که تا چه زمانی تمام این واحدها به فروش خواهند رفت. فال آوت 4 در زمان عرضه خود، توانست تمام چارت های کشور انگلیس را به تصرف خود در بیاورد و در رده سومین بازی پر فروش امسال هنگام عرضه قرار گرفت.

بتسدا اعلام کرده که تا اواخر سال آتی میلادی، از فال آوت 4 پشتیبانی خواهد کرد و بسته های الحاقی و نیزهای آپدیت های متعددی برای آن عرضه خواهد شد. فال آوت 4، در حال حاضر روی پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی در دسترس است.

PSU
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Blest
    Blest | ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    برای این شاهکار تعجبی نیست ...

مطالب پیشنهادی