ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

قابلیت جدید Keep در اپلیکیشن لاین امکان ذخیره یک گیگابایت محتوا را برای شما فراهم می کند

پیام رسان محبوب لاین طی یک بروزرسانی، به قابلیتی تحت عنوان Keep مجهز شده که می تواند یک گیگابایت محتوا، شامل پیام های متنی و صوتی رد و بدل شده در این اپلیکیشن ارتباطی را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

پیام رسان محبوب لاین طی یک بروزرسانی، به قابلیتی تحت عنوان Keep مجهز شده که می تواند یک گیگابایت محتوا، شامل پیام های متنی و صوتی رد و بدل شده در این اپلیکیشن ارتباطی را در خود ذخیره کند.

با استفاده از کیپ، می توانید مکالمات خود با دوستانتان را ذخیره کرده تا هر زمان که بخواهید به آنها مراجعه کنید تا فرصتی برای تجدید خاطرات داشته باشید. البته تنها هدف لاین از ارائه این قابلیت ذخیره محتوا نبوده، بلکه صرفه جویی در زمان را هم مد نظر داشته است.

هر محتوایی که در کیپ ذخیره کنید، به سرعت از منوی اختصاصی اش قابل دسترسی خواهد بود تا دیگر نیازی به بالا و پایین کردن مکالمات و مراجعه به آیتم جستجو نداشته باشید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

لاین تأکید کرده که کلیه محتوای ذخیره شده با قابلیت کیپ به صورت خصوصی بوده و از چشم دیگر افراد حاضر در مکالمات پنهان خواهند ماند. کیپ همچنین به غیر از ذخیره تصاویر از محیط لاین، یک آپلودر عکس برای بارگذاری تصاویر از حافظه موبایل هم هست.

خوشبختانه تمام محتوای ذخیره شده در کیپ، در فضای ابری لاین همگام سازی می شوند تا از طریق تمام دستگاه ها بتوانید با ورود به حساب کاربری شخصی خود به آنها دسترسی داشته باشید.

البته کیپ محدودیت هایی هم دارد. اگر حجم فایل های ذخیره شده شما بیش از 50 مگابایت باشد، کیپ تنها سی روز آنها را برایتان نگهداری خواهد کرد. هر چند برای محتوایی کمتر از این مقدار مشکلی وجود ندارد و در مجموع می توانید یک گیگابایت فایل را در این قسمت ذخیره کنید.

قابلیت یادشده به تازگی به نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن لاین اضافه گردیده که می توانید آنها را هم اکنون از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • saman.farabi4040
    saman.farabi4040 | ۲۸ دی ۱۳۹۴

    Keep واقعا کارمو راه انداخته جای همچین چیزی تو لاین خالی بود
    اینکه به عنوان آپلودر عکس هم عمل میکنه خیلی خوبه

  • mahyar.soleymani40
    mahyar.soleymani40 | ۲۵ دی ۱۳۹۴

    دم کمپانی لاین گرم واقعا واسه هر مشکلی یه راه حلی داره!

  • atra.tavan60
    atra.tavan60 | ۲۴ دی ۱۳۹۴

    فقط حجم فایل های ذخیره شده شما بیش از 50 مگابایت باشد، کیپ تنها سی روز آنها را برایتون نگهداری خواهد کرد اینو باید حواسمون باشه ولی امکان خیلی خوبیه keep

  • atra.tavan60
    atra.tavan60 | ۲۲ دی ۱۳۹۴

    خیلی خوبه که کمپانی لاین همیشه به روز میشه و تو آپدیتاش به راحتی کاربر و کاربردی تر شدن مسنجر لاین توجه میکنه بقیه مسنجرها سیر ثابتی رو پیش گرفتن و این موضوع لاین رو به کاملترین و بهترین مسنجر تبدیل کرده

  • sanamrezaee
    sanamrezaee | ۱۵ دی ۱۳۹۴

    خیلی قابلیت خوبیه من قبلا تو google تجربش و داشتم امکان سیو کردن اطلاعات شخصی خیلی امکان سودمندیه

مطالب پیشنهادی