ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Dell ورژن طلایی لپ تاپ XPS 13 را به نمایش گذاشت

کمپانی دل اخیرا یکی از بهترین لپ تاپ های ویندوزی را با نام XPS 13 (ورژن ۲۰۱۵) به بازار عرضه کرده و حالا قصد دارد همانند کمپانی های بزرگ توسعه دهنده موبایل و لپ تاپ،‌ ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ دی ۱۳۹۴ | ۰۷:۳۰

کمپانی دل اخیرا یکی از بهترین لپ تاپ های ویندوزی را با نام XPS 13 (ورژن ۲۰۱۵) به بازار عرضه کرده و حالا قصد دارد همانند کمپانی های بزرگ توسعه دهنده موبایل و لپ تاپ،‌ نظیر اپل و ال جی، نسخه طلایی دستگاه خود را به بازار بفرستد.

این لپ تاپ اخیرا در نمایشگاه CES 2016 نمایش داشت و کاربران می توانستند ضمن کار کردن با آن، از زیبایی هایش نیز لذت ببرند. با این حال، اگر تصور کرده اید که سرتاسر دستگاه طلایی شده،‌سخت در اشتباه هستید. صرفا پشت و روی دستگاه به رنگ طلایی مزین شده اند و محیط داخلی آن هیچ تفاوتی با دیگر مدل ها ندارد.

سخت افزار دستگاه هم تغییری نداشته و می توانید با پرداخت قیمت ۱۶۹۹ دلار، یک پردازنده Intel Core i7 در کنار ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر +QHD دریافت کنید. دل قصد دارد این لپ تاپ را در تاریخ ۲ فوریه در آمریکا عرضه کند.

علاوه بر این خبر، به زودی خریداران لپ تاپ قادر خواهند بود تا محصول خود را به گرافیک های Intel Iris نیز مجهز کنند.  XPS 15 نیز قرار است در همین تاریخ با پردازنده Core i7 اینتل در کنار ۳۲ گیگابایت رم، یک ترابایت حافظه داخلی، نمایشگر اولترا اچ دی و گرافیک انویدیا با قیمت ۲۶۹۹ دلار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی