ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی جدید سازندگان ماینکرفت، ماه آینده عرضه می شود

شاید ماینکرفت بزرگ ترین و شناخته شده ترین محصول استودیوی سوئدی Mojang باشد، اما نبوغ دیگر توسعه دهندگان این شرکت را می توان در بازی های دیگری نیز مشاهده کرد. کوبالت، پس از ماینکرفت و ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

شاید ماینکرفت بزرگ ترین و شناخته شده ترین محصول استودیوی سوئدی Mojang باشد، اما نبوغ دیگر توسعه دهندگان این شرکت را می توان در بازی های دیگری نیز مشاهده کرد. کوبالت، پس از ماینکرفت و اسکرولز، سومین بازی بزرگ Mojang است که ماه آینده قرار است عرضه شود.

کوبالت سبک خاصی دارد و در کلام نمی توان جنب و جوش و هیجان آن را توصیف کرد. با این حال، می توان گفت که جدیدترین ساخته Mojang، یک شوتر و پلتفرمر دو بعدی است که بازی با رنگ ها در آن نقش مهمی را بازی می کند.

این بازی در تاریخ 2 فوریه برابر با 13 بهمن با قیمت 20 دلار، برای پی سی، اکس باکس وان و اکس باکس 360 عرضه خواهد شد. کوبالت دارای بخش تک نفره و همچنین بخش های چالشی است که زنده ماندن و کسب امتیاز در آن ها حرف اول را می زند. حالت آنلاین و آفلاین محلی برای تمامی بخش های چند نفره نیز امکان پذیر است.

استودیو Mojang در سال 2014 توسط مایکروسافت با مبلغ 2.5 میلیارد دلار خریداری شد. این خرید، شامل تمامی متعلقات این استودیو از جمله بازی پرطرفدار ماینکرفت و دیگر عناوین در دست ساخت، نظیر کوبالت بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ananymous
    ananymous | ۲۶ دی ۱۳۹۴

    خرید خوبی بود!

مطالب پیشنهادی