ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جدیدترین پروژه کمپانی منصوری؛ تیونینگ رولزرویس Wraith طلاکاری شده

کمپانی منصوری به ریاست کوروش منصوری حالا دیگر برای علاقه مندان به دنیای خودرو در ایران و جهان شناخته شده است. این شرکت آلمانی محصولاتی را در بالاترین سطح بازار خودرو تولید و عرضه می ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

کمپانی منصوری به ریاست کوروش منصوری حالا دیگر برای علاقه مندان به دنیای خودرو در ایران و جهان شناخته شده است.

این شرکت آلمانی محصولاتی را در بالاترین سطح بازار خودرو تولید و عرضه می کند و به تیونینگ و توسعه برترین خودروهای جهان از برندهای لوکس و سوپر اسپرت می پردازد.

منصوری در تازه ترین پروژه خود به سراغ مدل کوپه رولزرویس Wraith رفته است.

در ادامه این مقاله با دیجیاتو همراه باشید.

منصوری پروژه توسعه این مدل را تحت عنوان "Palm Edition 999" تعریف کرده و در اقدامی فوق تجمل گرایانه از قطعات بزرگ آب طلا کاری شده برای قطعاتی چون دستگیره در ،رکاب های جانبی، رینگ های 22 اینچی و جلوپنجره خودرو بهره برده است.

MAN-2

در فضای داخلی هم وضعیت به همین منوال است و قطعاتی چون کنسول میانی و لوگوهای رولزرویس و منصوری با طلای 24 عیار پوشیده شده اند.

همچنین در صورت سفارش مشتری امکان اسپری گرد طلا در رنگ این خودرو فوق العاده خاص نیز وجود دارد.

منصوری برخلاف برخی دیگر شرکت های تیونینگ تنها به تغییرات ظاهری توجه ندارد و در بخش ارتقاء فنی نیز یکی از برترین های دنیای تیونینگ محسوب می شود.

MAN-4

برای این رولزرویس تیونینگ موتور به شکلی انجام شده که استخراج 730 اسب بخار قدرت از حجم 6.6 لیتری با آرایش دوازده سیلندر خورجینی (V شکل) ممکن باشد و به لطف حداکثر گشتاور 1000 نیوتن متری کوچکترین تعللی در روند شتاب گیری احساس نشود.

بدین ترتیب قدرت موتور پالم ادیشن 999 در حدود یکصد اسب بخار نسبت به نمونه استاندارد افزایش یافته و حالا لمس سرعت 300 کیلومتر بر ساعت به راحتی ممکن خواهد بود.

MAN-3

جزییات بیشتری از مشخصات این عضو تازه گاراژ ابَر ثروتمندان منتشر نشده اما منصوری اعلام کرده که تنها قصد تولید 9 دستگاه از پروژه پالم ادیشن را دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ب.ز
    ب.ز | ۲۶ دی ۱۳۹۴

    ?????????

مطالب پیشنهادی