ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت ارائه سرویس Skype Translator را برای کلیه کاربران ویندوز به اتمام رسانده است

طبق پست اخیر وبلاگ اسکایپ، مایکروسافت ارائه سرویس ترجمه همزمان اسکایپ را برای کلیه کاربران ویندوز به اتمام رسانده است. به کمک این سرویس، اسکایپ می تواند زبان چینی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی و اسپانیایی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵

طبق پست اخیر وبلاگ اسکایپ، مایکروسافت ارائه سرویس ترجمه همزمان اسکایپ را برای کلیه کاربران ویندوز به اتمام رسانده است. به کمک این سرویس، اسکایپ می تواند زبان چینی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی و اسپانیایی را فهمیده و حین مکالمات ویدئویی آنها را به یکدیگر ترجمه کند.

نسخه پیش نمایش سرویس Skype Translator حدودا یکسال پیش و طی همکاری با مترجم مایکروسافت منتشر شد، و از آن زمان تاکنون راه درازی را به سوی پیشرفت و تکامل طی کرده. اسکایپ در پست وبلاگی اش اعلام کرده که در حال حاضر،‌ ترجمه فرانسوی به انگلیسی بیشترین استفاده را در این سرویس داشته و این در حالیست که در سطح بین المللی، بیشترین مکالمات در آن از زبان آلمانی به غنایی انجام گرفته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اسکایپ به غیر از ترجمه مکالمات ویدئویی، یک سرویس مترجم متنی هم داراست که می تواند 50 زبان رایج در دنیا را به یکدیگر ترجمه کند. سرویس مترجم اسکایپ در حال حاضر فقط در اختیار کاربران ویندوز قرار گرفته، اما مایکروسافت قصد دارد تا هر چه زودتر آن را به پلتفرم های دیگر نیز بیاورد.

برای استفاده از این سرویس، کاربران اسکایپ ویندوز می بایست روی آیکن کره زمین در قسمت بالا و سمت راست اپلیکیشن اشاره کنند و ضمنا پیش از این کار، اسکایپ را به آخرین نسخه ارائه شده بروزرسانی نمایند.

همچنین مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که از این پس اسکایپ می تواند با ابزار چت و گفتگوی Slack نیز تعامل داشته باشد. کاربران Slack با اضافه شدن این قابلیت می توانند از محیط اپلیکیشن به برقراری تماس های صوتی یا ویدئویی از طریق اسکایپ بپردازند.

هفته گذشته بود که مایکروسافت برای رقابت با سرویس هنگ آوتز گوگل، از افزودن قابلیت مکالمه گروهی به نسخه های iOS، اندروید و ویندوزفون اسکایپ خبر داد. طبق گزارش مایکروسافت، اسکایپ در حال حاضر حدود 300 میلیون کاربر فعال دارد که از سال 2014 تا کنون، مسبب روزانه بیش از دو میلیارد دقیقه مکالمه تصویری با یکدیگر بوده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mosi
    mosi | ۲۷ دی ۱۳۹۴

    پس زبان شيرين فارسي كي بهش اضافه ميشه !؟!

    • Witcherfalse
      Witcherfalse | ۲۷ دی ۱۳۹۴

      این وقت میبره ، مگه اینکه یکی مثل کاری که امیر دوبی کرد رو بکنه و پول بده که بسازنش

  • zaryab
    zaryab | ۲۷ دی ۱۳۹۴

    واقعا عالیه اسکایپ، اکثرا پروژه های دانشگاهی و در حال حاضر کاریو برای لینک شدن با بچه های تیم از اسکایپ استفاده میکردیم

  • patrik
    patrik | ۲۷ دی ۱۳۹۴

    آلمانی به غنایی؟؟ جدی؟؟

مطالب پیشنهادی