ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Total Recall از پالمر لاکی به دلیل نقض قرارداد شکایت کرد

حتی با این که دیگر تا عرضه هدست واقعیت مجازی آکیلس ریفت به بازار زمان زیادی باقی نمانده، به نظر می رسد پالمر لاکی، مدیر کمپانی آکیلس وی آر، هنوز باید با مشکلات زیادی دست ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

حتی با این که دیگر تا عرضه هدست واقعیت مجازی آکیلس ریفت به بازار زمان زیادی باقی نمانده، به نظر می رسد پالمر لاکی، مدیر کمپانی آکیلس وی آر، هنوز باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کند. بر کسی پوشیده نیست که بعد از رونمایی رسمی از قیمت 600 دلاری هدست ریفت، بسیاری از مخاطبان واکنشی جدی به این مسئله نشان دادند و در نهایت لاکی مجبور به عذرخواهی شد.

اما دردسر جدید لاکی، احتمالا بسیار جدی تر از مسائل قبلی خواهد بود و به نظر می رسد که بر وجهه عمومی وی نیز تاثیرگذار باشد؛ چرا که به گزارش رویترز، پالمر لاکی به دلیل تخطی از قرارداد کاری خود، مورد شکایت قرار گرفته و پرونده وی در حال عبور از بخش های نخست اداری است.

این پرونده قضایی توسط کمپانی Total Recall Technologies تشکیل شده؛ شرکتی که اصرار دارد در سال 2011، قراردادی با لاکی امضا کرد تا هدست واقعیت مجازی خاصی برای آن ها توسعه دهد. در شکایت آمده که لاکی نه تنها این قرارداد را نقض کرده، بلکه از اطلاعات به دست آمده در پروسه کار با Total Recall برای توسعه آکیلس ریفت نیز استفاده نموده است.

شکی نیست که پالمر لاکی و آکیلس، سخت در تلاش اند تا در حال حاضر از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنند. اما در هر صورت اگر پرونده مورد بحث دلایل قانع کننده ارائه کند، سایه ای سنگین روی آینده این پروژه کیک استارتری قرار خواهد گرفت؛ پروژه ای که به زعم بسیاری، انقلابی در صنعت واقعیت مجازی به وجود خواهد آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shahryar
    shahryar | ۲ بهمن ۱۳۹۴

    دزد تکنولوژی

مطالب پیشنهادی