ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پوشیدنی جدید alex برای درست نشستن
تکنولوژی

این گجت پوشیدنی می تواند به اصلاح شیوه نشستن شما کمک کند

اگر واقعیت را بخواهید، بیشتر ما شیوه نشستن درست را نمی دانیم. این مسئله برای آن دسته افرادی که مدت زیادی از روز مجبور به نشستن پشت میز ادارات هستند، می تواند بسیار حائز اهمیت ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

اگر واقعیت را بخواهید، بیشتر ما شیوه نشستن درست را نمی دانیم. این مسئله برای آن دسته افرادی که مدت زیادی از روز مجبور به نشستن پشت میز ادارات هستند، می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

ابزارهایی که تا امروز برای حل این مشکل عرضه شده اند هم به طور معمولا بسیار گرانقیمت هستند؛ یک دست میز و صندلی ارگونومیک که تمام اصول آناتومی بدن انسان در آن رعایت شده باشد، برچسب قیمتی تا چند هزار دلار دارد.

اما به تازگی یک استارت آپ کره ای ایده گجتی پوشیدنی جدیدی را مطرح ساخته که می تواند شما را در حفظ حالت مناسب بدن در هنگام نشستن یاری دهد.

ابزار فوق که ALEX نام دارد، روی گردن کاربر خود قرار می گیرد و توسط قلاب هایی به دور گوش نگه داشته می شود. سنسور تعبیه شده در این دستگاه می تواند شیوه نشستن نامناسب شما را در هر شرایطی تشخیص داده و اخطار لازم را بدهد.

فرض کنید که شما گردن خود را برای مدت زیادی خم کرده باشید، آن زمان است که ALEX با ویبره به شما اطلاع می دهد که وقت آن است حالت سر خود را تغییر دهید. البته زمان دادن این اخطارها می تواند توسط کاربر تغییر داده شود.

علاوه بر این از طریق نرم افزار اختصاصی می توان تعیین نمود که مدت ویبره زدن دستگاه چقدر باشد، یا میزان خم شدن گردن تا چه زاویه ای مجاز تلقی شود.

تیم کره ای طراح ALEX با راه اندازی یک کمپین در سایت کیک استارتر امیدوار است تا بتواند سرمایه لازم برای تولید پوشیدنی ابداعی خود را به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی