ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهای تازه ای از کهکشانی های امسال سامسونگ که طراحی نهایی آنها را به تصویر می کشند

صبح امروز رندرهایی از دو موبایل گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج (که قرار است ماه آینده در جریان کنگره جهانی موبایل معرفی شوند) منتشر گردید که خصوصیات پرچمداران 2016 سامسونگ را به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

صبح امروز رندرهایی از دو موبایل گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج (که قرار است ماه آینده در جریان کنگره جهانی موبایل معرفی شوند) منتشر گردید که خصوصیات پرچمداران 2016 سامسونگ را به دقیق ترین و بهترین شکل به تصویر می کشند.

این دو رندر که از سوی evleaks@ منتشر شده اند به عکس های مطبوعاتی تلفن هوشمند مورد بحث شباهت دارند که ممکن است از خود سامسونگ به دست آمده باشند.

در گذشته evleaks@ عکس های بسیار دقیقی را از بسیاری موبایل های جدید و پیش از رونمایی رسمی شان منتشر کرده بود و به همین خاطر، می توان اینطور نتیجه گرفت که رندرهای تازه او از کهکشانی های سال 2016 هم تفاوت چندانی با واقعیت نخواهند داشت.

همانطور که انتظار می رفت، دو کهکشانی امسال تفاوت چندانی با گلکسی اس 6 و اس 6 اج ندارند. با این حال، علیرغم آنکه مدل استاندارد پرچمدار جدید احتمالا همان نمایشگر 5.1 اینچی خود را نگه خواهد داشت، مدل اج ممکن است که به یک نمایشگر 5.5 اینچی مجهز شده باشد و رندرهای به دست آمده از این موبایل نیز این مساله را تایید می کنند.

فارغ از تغییرات اندکی که در طراحی کلی این موبایل اعمال شده است، پیش بینی می شود که سری گلکسی اس 7 نسبت به خانواده اس 6 دارای برتری های قابل توجهی باشند که از آن جمله می توان به بهرمندی از بدنه ضد آب، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی و باتری های بزرگ تر و با دوام تر اشاره نمود.

همچنین بسته به نوع بازار، پیش بینی می شود که این دو موبایل یکی از چیپست های اسنپدراگون 820 یا اگزینوس 8890 را در خود داشته باشند. گفته می شود که پرچمداران تازه سامسونگ از 4 گیگابایت رم و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با حسگرهای بزرگ تر (که بهتر از دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی خانواده اس 6 ارزیابی شده اند) بهره خواهند برد.

البته در پایان باید اضافه نماییم که هنوز هیچ چیز قطعی نیست و باید اندکی صبور باشیم.

Samsung-Galaxy-S7

 

 

Samsung-Galaxy-S7-and-Galaxy-S7-edge

 

 

Samsung-Galaxy-S7-edge

 

Samsung-Galaxy-S7-edge-and-Galaxy-S7

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۱ بهمن ۱۳۹۴

    خخخخ بازم دوربین بیرون زده،خبری از صفحه نمایش 4k هم که نیس،ای بابا کیا به طراحی تکراری سونی گیر میدادن؟؟جالبه بدونيد امسالم بهترین طراحی رو سونی گرفت واسه زد پنج پریمییوم،هروفت دوربین رو توی بدنه جا دادید بیاید حرف بزنید،خخخ

  • علی
    علی | ۱۰ بهمن ۱۳۹۴

    اینا چرا انقد سختشونه طراحی رو تغییر بدن!در حد ۱۰ درصد حداقل!فقط ۱۰ درصد!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی