ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون قرار است بیش از 300 کتاب فروشی فیزیکی راه اندازی نماید [شایعه]

آمازون از سال 1995 میلادی که فعالیت خود را با عنوان فروشگاه آنلاین کتاب آغاز نموده بود و همیشه هم در فضای وب حضور داشته امسال تصمیم گرفت کتابفروشی فیزکی خود را افتتاح نماید. در ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

آمازون از سال 1995 میلادی که فعالیت خود را با عنوان فروشگاه آنلاین کتاب آغاز نموده بود و همیشه هم در فضای وب حضور داشته امسال تصمیم گرفت کتابفروشی فیزکی خود را افتتاح نماید. در پائیز هم همین کار را انجام داد و نخستین فروشگاه این کمپانی با نام «آمازون بوکز» در سیاتل گشایش یافت.

کار این شرکت درست برعکس موجی بود که بیشتر نشریات و مجلات در پیش گرفته اند، یعنی آنها از چاپ کاغذی به نسخه های دیجیتال روی آورده اند و اکنون آمازون دارد خلاف جهت شنا می کند و از فروش آنلاین و مجازی کتاب به روش سنتی این حرفه روی آورده.

این فروشگاه فیزیکی در زمان آغاز به کار چندان مور توجه قرار نگرفت اما پس از چند ماه بسیار مورد استقبال قرار  گرفت به طوری که آمازون در نظر دارد چندین شعبه ی جدید از آن راه اندازی نماید.

بدون شک راه اندازی 300 تا 400 فروشگاه فیزیکی برای این شرکت آمریکائی چندان ارزان تمام نخواهد گشت اما به گزارش CNBC این شرکت در نظر دارد کتاب ها را با همان قیمتی که به صورت آنلاین می فروشد، عرضه نماید و در این صورت مشتری های زیادی خواهد داشت.

در حال حاضر کتاب فروشی های فیزیکی دیگر به مکانی برای جستجوی افرادی تبدیل شده اند که با گردش در آنها نشریات مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس برای خرید به سراغ آمازون می روند تا با قیمت پائین تر کتاب های دلخواهش را خریداری کنند.

در مورد اینکه آمازون چه مبلغی را برای راه اندازی فروشگاه های فیزیکی خود هزینه خواهد کرد و در کدام شهرها به چنین کاری اقدام می نماید هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

در آخر هم بد نیست بدانید سخنگوی آمازون در برابر انتشار این خبر واکنش تندی نشان داده اما هیچ نظری در مورد درست یا غلط بودن آن ابراز نداشته.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی