ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساعت هوشمند جدید zte برای کودکان
تکنولوژی

ساعت هوشمند mamorino از ZTE با قابلیت ردیابی کودکان معرفی شد

در سالی که گذشت کمپانی های فراوانی اقدام به تولید ساعت های هوشمند کردند. هر کدام از این محصولات ویژگی های و توانایی های مختص خود را داشتند و در بسیاری از موارد نیز مثل ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

در سالی که گذشت کمپانی های فراوانی اقدام به تولید ساعت های هوشمند کردند. هر کدام از این محصولات ویژگی های و توانایی های مختص خود را داشتند و در بسیاری از موارد نیز مثل هم بودند. اما به تازگی کمپانی چینی ZTE با همکاری اپراتور ژاپنی KDDI اقدام به تولید یک ساعت هوشمند منحصر به فرد برای کودکان کرده که می تواند بر بستر شبکه LTE موقعیت لحظه به لحظه کودک را به اطلاع والدینش برساند.

mamorino Watch اولین ساعت هوشمندی است که بر بستر Voice over LTE) VoLTE) کار خواهد کرد. این محصول به طور کامل در مقابل آب، رطوبت و گرد و غبار مقاوم بوده و استانداردهای IPX5 و IPX7 را در این زمینه کسب کرده است.

دستگاه فوق مخصوص کودکان پیش دبستانی و سال های اولیه ابتدایی طراحی شده است و می تواند تشخیص دهد کاربر آن را با خود به همراه دارد یا خیر. صفحه نمایشگر لمسی آن از نوع TFT LCD بوده و ابعادش با ۱.۴ اینچ برابری می کند، ضمناً‌ محصول از طریق دستورات صوتی نیز قابل کنترل خواهد بود و وزن آن با یک باطری ۴۱۰ میلی آمپر ساعتی به ۶۸ گرم می رسد.

نرم افزار اختصاصی ZTE برای ساعت mamorino این امکان را برای والدین فراهم می کند که موقعیت مکانی فرزند خود را در هر لحظه به راحتی بیابند. ضمن این که می توانند ساعات مجاز بیرون بودن از خانه را نیز برای آن تعریف کنند. در این شرایط پس از موعد مقرر ساعت مذکور با زنگ زدن کودک را ترغیب به بازگشت به منزل می کند.

ساعت هوشمند mamorino از اواخر ماه مارس و تنها در کشور ژاپن عرضه خواهد شد. کمپانی ZTE هنوز در خصوص احتمال عرضه آن در سایر نقاط دنیا اظهار نظری نکرده است.

mamorino-Watch-kids-smartwatch_2-w600

mamorino-Watch-kids-smartwatch_3-w600

mamorino-Watch-kids-smartwatch_4-w600

mamorino-Watch-kids-smartwatch_5-w600

mamorino-Watch-kids-smartwatch_6-w600

mamorino-Watch-kids-smartwatch_1-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی