ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاد هاوارد، کارگردان بازی فال آوت، جایزه «یک عمر دستاورد هنری» را در طی مراسم GDC دریافت می کند

اخیرا اعلام شده است که تاد هاوارد، مغز متفکر سری بازی هایی نظیر The Elder Scrolls و فال آوت در کمپانی بتسدا، قرار است جایزه «یک عمر فعالیت هنری» را در طی مراسم انتخاب بهترین ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۵

اخیرا اعلام شده است که تاد هاوارد، مغز متفکر سری بازی هایی نظیر The Elder Scrolls و فال آوت در کمپانی بتسدا، قرار است جایزه «یک عمر فعالیت هنری» را در طی مراسم انتخاب بهترین بازی های سال از دید بازیسازان (GDC) دریافت کند.

این جایزه پیش تر و در سال های گذشته به افرادی همچون وارن اسپکتور، پیتر مولینیو (سازنده سری بازی Fable)، دکتر ری موزیکا و دکتر گرگ زشاک (موسسین استودیوی Bioware) تعلق گرفته بود.

تاد هاوارد که حدود 22 سال از فعالیت وی در بتسدا می گذرد، قرار است در روز چهارشنبه 16 مارس (26 اسفندماه) جایزه خود را در مراسم بهترین بازی های سال از دید بازیسازان دریافت کند؛ این مراسم به صورت زنده استریم خواهد شد و می توان آن را به صورت آنلاین از وب سایت توییچ مشاهده کرد.

نسخه چهارم بازی فال آوت در کنار عناوینی چون ویچر 3، متال گیر سالید 5، راکت لیگ و بلادبورن به عنوان شانس اصلی دریافت جایزه «بهترین بازی سال» به شمار می رود و در دو بخش «بهترین طراحی» و «بهترین دستاورد تکنولوژیک» نیز نامزد شده است. لیست کامل نامزدهای این مراسم را می توانید از این لینک مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی